• איתור, בחירה והסמכת ספקים חדשים בהתאם לדרישות הארגון.
• טיפול בהסכמים חוצי ארגון, בתחומים השונים- שיווק, משאבי אנוש, לוגיסטיקה, IT וכיוצא בזה
• שיפור וייעול תהליכי עבודה, ניהול מו"מ, עמידה ביעדי חסכון בהתאם ליעדי הארגון,
• הערכת ביצועי ספקים (KPI’s) והובלת תהליכי שיפור
• בקרה על ביצעי ספקים, זיהוי סיכונים והובלת חדשנות בתהליכי הרכש
• שמירה על עמידה במדיניות ונהלי רכש, כולל ניהול סיכונים.
פורסם לפני 3 שבועות
פורסמה ברשת










