תוכניות עבודה
• גיבוש תוכנית עבודה שנתית, גיבוש אומדני לו"ז ותקציב, הכנת תוכנית לאישור ההנהלה
• מעקב ובקרה אחר פורטפוליו תוכנית עבודה שנתית של האגף (בדגש על לו"ז, אומדנים, תקציב וניהול סיכונים)
• תקשורת פנים ארגונית של תוכניות עבודה, תקציב וארועים
• ייזום ובקרה אחר שגרות מעקב של תוכניות עבודה, לרבות כנס תוכניות עבודה שנתי של האגף
תחומים נוספים:
• מעקב ובקרה אחר וועדות היגוי של פרויקטים באגף.
• גיבוש תקציב שנתי של האגף, לרבות מעקב ובקרה אחר ביצוע התקציב.
• מעקב ובקרה אחר תכנית ניהול הסיכונים של האגף, ושל פרויקטים נבחרים.
• גיבוש ומימוש תוכניות הכשרה מקצועי וניהולי של האגף (לרבות : קורסים, ימי עיון, פיתוח מנהלים, הרצאות העשרה מקצועי)
• גיבוש ומימוש מדיניות ניהול ידע באגף, לרבות נהלים וכלים טכנולוגיים הנדרשים למימוש המדיניות, מעקב ובקרה אחר הטמעה ומימוש מדיניות ניהול ידע
• OCIO ייזום כתיבה של נהלי עבודה, מסמכי מדיניות והנחיות עבודה באמצעות הפעלה של מנהלי מחלקות רלוונטיים. מעקב ובקרה אחר הטמעה ועבודה על פי מדיניות, נהלים והנחיות עבודה
• OCIO ייזום הטמעה של כלים טכנולוגים לתמיכה בפעילות האגף (ניהול תוכניות עבודה, תקציב, משימות ניהול ידע של האגף וכד')
• בנוסף, יבצע משימות אד-הוק בהתאם לדרישת מנהלת האגף.
פורסם לפני שבוע 1
פורסמה ברשת













