כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

פורסם לפני 3 שבועות
פורסמה ברשת

תיאור המשרה:
* ניהול מלא של מערך הנהלת החשבונות
* טיפול בתשלומים, חשבוניות והוצאות
* הכנת דוחות כספיים ותשלומים חודשיים
* עבודה מול לקוחות וספקים
* הכנת דוחות מס ודו"חות לרשויות
*גזברות, גבייה, וטיפול בביטוחי רכב

משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
פורסם לפני שבוע 1
ניהול תיקי הנה"ח עצמאים ו/או חברות , דיווחים לרשויות, תקשורת עם לקוחות המשרד , הכנת תיקים לדוחות שנתיים, הכנת תלושי ...
פורסם לפני שבוע 1
סיוע בעריכת דוחות כספיים, דוחות מס ודיווחים נלווים.
פורסם לפני שבוע 1
סיוע בעריכת דוחות כספיים, דוחות מס ודיווחים נלווים.
פורסם לפני שבוע 1
סיוע בעריכת דוחות כספיים, דוחות מס ודיווחים נלווים.
פורסם לפני שבוע 1
סיוע בעריכת דוחות כספיים, דוחות מס ודיווחים נלווים.
פורסם לפני שבוע 1
סיוע בעריכת דוחות כספיים, דוחות מס ודיווחים נלווים.
פורסם לפני שבוע 1
סיוע בעריכת דוחות כספיים, דוחות מס ודיווחים נלווים.
פורסם לפני שבוע 1
לחברה יבואנית בשרון דרושה מנהלת חשבונות מנוסה, עצמאית ובעלת אחריות גבוהה, לתחום הנהלת החשבונות של החברה. תיאור התפקיד: ניהול שוטף ...
פורסם לפני שבוע 1
לרשת קמעונאית בתחום המזון בפתח תקוה דרוש.ה מנהל.ת חשבונות סוג 1 וסוג 2 מנהל.ת חשבונות לקוחות/ספקים של החברה וחברות בנות, ...
פורסם לפני שבוע 1
האגודה למען החייל מגייס לתפקיד משולב הכולל אחריות על מערך הנהלת חשבונות וטיפול במערכת CRM לניהול קשרי תורמים, תוך מתן ...
פורסם לפני שבוע 1
לחברת Global Wine &spirits דרוש.ה חשב חברה. משרה מלאה במשרדי החברה כפיפות לסמנכ"ל כספים.אחריות מקצועיות לניהול מחלקת הנהלת חשבונות. הכנה ...
פורסם לפני שבוע 1
לחברת Global Wine &spirits דרוש.ה חשב חברה. משרה מלאה במשרדי החברה כפיפות לסמנכ"ל כספים.אחריות מקצועיות לניהול מחלקת הנהלת חשבונות. הכנה ...
פורסם לפני שבוע 1
לחברה ציבורית המובילה בתחום הפיננסים דרוש\ה מנהל\ת חשבונות לעבודה מגוונת :סוג 1 + 2 עבודה מול חשבשבת, , עבודה מול ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.