רוצה להיות חלק מחברה מובילה בענף הרכב?
זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות שלנו!
איך יראה היום שלך:
ניהול ותפעול שוטף של הפעילות באתר הלקוח.
קבלת פניות מהלקוח ומתן מענה מהיר, מקצועי ויעיל.
עבודה שוטפת מול ממשקים פנים ארגוניים (תמיכה, שירות, לוגיסטיקה, תפעול, מכירות וכו').
טיפול טכני בסיסי וביצוע פעולות פשוטות כמו החלפת נורות, מגבים, הנעה של רכב, החלפת גלגל.
תיאום ציפיות והצפת פערים מול הלקוח.
ניתוח נתונים, הפקת דוחות ובקרה על רמות שירות.
זיהוי הזדמנויות לשיפור תהליכים והצעת פתרונות.
ניהול תקלות, טיפול באירועים חריגים ומעקב אחר טיפול עד לסגירה.
ייצוג החברה באתר הלקוח תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של שירות.

















