# ניהולם השוטף של משמרים פנסיונים והנעתם לעמידה ב100 אחוז מהיעדים שנקבעו.
# הדרכה וליווי של עובדים חדשים בצוות.
# כתובת לסיוע מקצועי בעיקר בהיבט המכירתי- האזנה לשיחות, מתן פידבקים, סיוע בסגירת שיחות שימור קשות לפי צורך, מעקב אחרי תוצאות שימור, שיקוף התוצאות לצוות ודיווח למנהל המחלקה.
# הטעמת הליכי עבודה חדשים.
# טיפול בהפניות וחלוקה לצוות, תיעדוף והחזר פניות שלא בטיפולנו
# נכונות לעבודה מאומצת
פורסם לפני 5 ימים
פורסמה ברשת














