תחומי אחריות :
תמיכת Help Desk כ 60 משתמשים.
תפעול ותחזוקה של סביבת המחשוב הארגונית הכוללת שרתים, אחסון, ציוד תקשורת, מוצרי אבטחת מידע, ניידים ונייחים.
ניהול רשתות פנימיות כולל אבטחת מידע וניטור ביצועים.
מתן מענה ותמיכה טכנית לעובדי המפעל- כולל מענה במקרים דחופים גם מעבר לשעות הפעילות.
תפעול ואופטימיזציה של מערכות הפעלה Windows ויישומים משרדיים.
תחזוקת מערכות גיבוי ושחזור נתונים.
ניהול הרשאות וגישה למערכות ארגוניות.
ניהול תקציב.
יישום מדיניות אבטחת מידע וניהול סיכונים.













