ניהול והובלת מחלקת האחזקה במלון בפן הניהולי והמקצועי.
האחריות כוללת תחזוקת המבנה, מערכות מכניות וחשמליות, וכל ציוד המלון – בהתאם לנוהלי חיסכון באנרגיה ותוכניות אחזקת מנע.
בנוסף, התפקיד כולל ניהול תקציבים, גיוס ושימור עובדים, והבטחת עבודה מקצועית ויעילה של הצוות.
תחומי אחריות נוספים:
פיקוח על עבודות המחלקה והבטחת עמידה ביעדים.
ניהול ממשקים עם שאר המחלקות – קבלה, משק בית, מזון ומשקאות.
בקרה רציפה על תקני עבודה ועמידה בסטנדרטים הגבוהים של המלון.















