לנס (NESS) דרוש/ה טכנאי/ת PC לתמיכת IT Tier 2 בצוות במטה החברה ברעננה.
התפקיד כולל: מתן תמיכה טכנית שוטפת לעובדי הארגון בנושאי (IT (IT Tier 2, כולל פתרון תקלות חומרה, תוכנה, רשת וגישה למערכות, בהתאם לקריאות מצוות ה Help Desk.
ניהול ציוד קצה, ציוד רשת ותחנות עבודה של משתמשים, כולל שימוש ותחזוקה של פתרונות Microsoft וניהול מלאי של ציוד IT כללי, אחריות על תחזוקת תשתיות IT הפיזיות, חדרי תקשורת, מערכות מולטימדיה וחדרי ישיבות. להיות חלק מתהליך הקליטה והיציאה של עובדים, תוך שיתוף פעולה עם הצוותים הרלוונטיים בארגון.
משרה מלאה א'-ה' ברעננה, באינפיניטי פארק.

טכנאי/ת PC לתמיכת IT Tier 2 ברעננה
מלאה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןמעלה אדומיםנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
Ness
הייטק-כללי|טכנאי/ת מחשבים
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןמעלה אדומיםנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
מלאה
רמת שכר
10,000
פורסם לפני 3 שבועות
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מומחה תמיכה טכנית מספק סיוע למשתמשים החווים בעיות טכניות במערכות מחשב, תוכנה או חומרה. תחומי האחריות כוללים אבחון ופתרון בעיות טכניות, הנחיית משתמשים דרך פתרונות שלב אחר שלב ותחזוקת רישומים של בעיות ופתרונות. מיומנויות חיוניות כוללות יכולות פתרון בעיות חזקות, כישורי תקשורת מצוינים ומיומנות במערכות הפעלה ויישומי תוכנה שונים.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד













