התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית ושירות לקוחות בטלפון, בצ'אט ובמייל.
מטרתנו היא לאבחן ולפתור תקלות חומרה ותוכנה לשם מתן פתרון טכני מלא ומיידי, ללא צורך בהגעה למעבדה ובמקביל להבטיח חווית שירות יוצאת דופן שתורמת להגברת שביעות רצון הלקוחות.
תחומי אחריות עיקריים:
– מענה לפניות לקוחות במגוון ערוצים דיגיטליים וטלפוניים.
– אבחון תקלות טכניות ומתן פתרונות מקצועיים בזמן אמת.
– תיעוד מדויק של פניות לקוחות במערכות המידע תוך כדי שיחה.
– הענקת שירות לקוחות אדיב, סבלני וממוקד פתרון.
– עבודה בהתאם לנהלים והוראות העבודה כפי שהוגדרו על ידי החברה.











