כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

Office Manager

דוברי שפות
אזור מרכז - גוש דןתל אביב
אדמיניסטרציה|ניהול משרד
אזור מרכז - גוש דןתל אביב
דוברי שפות
פורסם לפני 4 ימים
פורסמה ברשת
We are seeking a highly organized, proactive, and people-oriented Office Manager to join our team.
If youre a natural people person with a can-do attitude, strong interpersonal skills, and a problem-solving mindset, youll thrive in our fast-paced environment.
Were looking for someone who brings positive energy, pays close attention to details, and enjoys being at the heart of it all.
This is a full-time, onsite position based at our companys Tel Aviv office, 5 days a week.
What am I going to do?
Own and manage all daily operations of the Tel Aviv office.
Manage relationships with vendors and service providers from initial engagement to ongoing improvements in collaboration and terms.
Support the onboarding and training of new employees to ensure a smooth and positive start.
Assist in planning and executing company events, providing logistics support as needed.
Oversee the companys visitor management system to create a professional and welcoming guest experience.
Manage meeting room bookings and ensure availability for seamless scheduling.
Manage the office seating arrangement system to ensure efficient use of space and a well-organized work environment.
Provide professional leadership to the Office team, striving for excellence in employee service.

Requirements:
At least 3 years of experience in Office Management or a related field.
Full-time availability with flexibility to stay late when needed.
Exceptional organizational skills, attention to detail, and a commitment to high standards.
Ability to multitask and prioritize effectively in a high-demand, fast-paced environment.
Strong communication skills able to convey messages clearly and concisely.
A customer serviceoriented attitude with excellent interpersonal skills.
Fluent English verbal and written.
Highly organized, responsive, and reliable.
Proactive, self-motivated, with a strong work ethic and results-driven mindset.
Ability to work both as a team player and independently.
Comfortable working with modern workplace tools and systems including Slack, Google Workspace (Docs, Sheets, Calendar), Notion, and visitor management tools.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
קודקס מערכות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני חודש 1
משרד עו"ד באזור בסר בבני ברק מחפש מנהל/ת תפעול עבודה בימים א-ה משרה גלובלית התפקיד: ניהול מערך התפעול של המשרד ...
מלאה
פורסם לפני יותר מחודשיים
אנחנו מחפשים עובדת משרד אחראית, שירותית ומדויקת, שתדע לנהל את צרכי המשרד והלקוחות ברמה גבוהה ובסדר מופתי. תחומי האחריות:מתן שירות ...
IBI בית השקעות
מלאה
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודשיים
ניהול יומני מנכלים וסמנכלים ותיאום פגישות מורכבותמתן מענה טלפוני ופרונטאלי ללקוחות ועובדי החברהניהול לו"ז חדרי ישיבותקבלת קהל, הזמנת ציוד, טיפול ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.