כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

אדמיניסטרציה|מזכירות / פקידות|ניהול משרד|פקידות קבלה
ראש העין
דוברי שפות
פורסם לפני 4 ימים
פורסמה ברשת
לחברה גלובאלית הממוקמת בפארק אפק בראש העין דרוש/ה מזכיר/ ת קבלה. התפקיד כולל מענה טלפוני ופרונטאלי, קבלת אורחים, טיפול בהזמנת ציוד משרדי, מתן מענה לכלל עובדי החברה בפניות השונות, הכנת חדר הישיבות.

דרישות:
חובה שירותיות ברמה גבוהה
שליטה מלאה באנגלית
ניסיון בעבודה על אאוטלוק
נכונות למשרה מלאה 8:00-17:00/ 08:30-17:30
תנאים מעולים
סיבוס
שכר מתגמל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
פורסם לפני 3 ימים
דרוש/ה מזכיר/ה מנוסה ואחראי/ת עם ניסיון של 2-5 שנים. המזכיר/ה יהיה אחראי/ת על תיאום פגישות, מענה טלפוני, אירוח והכנת חדר ...
דוברי שפות
פורסם לפני 3 ימים
מענה טלפוני לשיחות נכנסות, קבלת לקוחות באולם תצוגה, אירוח לקוחות (כיבוד, שתייה) תיאומי פגישות, הזמנת לקוחות לאירועים וטיולים, הורדת תיקים ...
דוברי שפות
פורסם לפני 3 ימים
למשרד עו"ד ברמת גן דרוש/ה מזכיר/ת קבלה לשעות הערב- יושבים ליד קו רכבת! במסגרת התפקיד:אחריות על תפעול עמדת הקבלה – מענה ...
דוברי שפות
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 4 ימים
למשרה בחברה צעירה ומתפתחת בתחום מדפסות תלת מימד, דרוש/ה מנהל /ת משרד תותח/ית.התפקיד כולל קבלת קהל, ניהול הזמנות החברה, ניהול ...
דוברי שפות
רעננה
פורסם לפני 4 ימים
היקף משרה: א-ה 9:00-14:00מיקום – רעננה איזור תעשייה תיאור תפקיד: מענה טלפוני, ניהול יומן וקביעת פגישות הזמנות כיבוד וציוד דרישות: ...
דוברי שפות
פורסם לפני 4 ימים
תיאור התפקיד:מענה לשיחות נכנסות ויוצאותקבלת כספים מלקוחותהזמנת ותיאום אספקהפתיחת קריאות שירותסידור עבודה ושיבוץ טכנאים דרישות התפקיד:אסרטיביות, אחריות ויכולת עבודה בצוות ...
דוברי שפות
פורסם לפני 4 ימים
ניהול יומן, מענה טלפוני, הכנת חומרים לפגישות, תפעול משרד, עבודה מול ספקי המשרד. אפשרת לשעון גמיש. תנאים סוציאליים ומגוון הטבות ...
דוברי שפות
פתח תקווה
פורסם לפני 4 ימים
ניהול יומנים ותיאום פגישות למנהלים בכירים קבלת אורחים ואחריות על סידור ותחזוקה של חדרי הישיבות ביצוע הזמנות ציוד משרדי ועדכון ...
דוברי שפות
פורסם לפני 4 ימים
התפקיד כולל:קביעת פגישות,סריקות,טלפונים, מענה ללקוחות ו עו"ד . עזרה במזכירות קבלה, טיפול בגביה תיוקים ועוד.  תנאים:???????8:30-17:00 שכר 10K דרישות: ניסיון בתפקיד ...
דוברי שפות
פורסם לפני 5 ימים
דרוש מזכירה למענה טלפונים,גבייה, עבודה מול קבלנים וספקים ניהול יומן וכו' דרישות: דרישות התפקיד מענה לשירות לקוחות שליטה בתוכנות אופיס ...
דוברי שפות
פורסם לפני 5 ימים
דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרציה לכוכב יאיר לחברה למכירת מזוןתיאור התפקיד:טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף במשרדי החברהמענה טלפוני ללקוחות החברהעבודה מול ספקים ולקוחותסיוע למחלקות ...
פתח תקווה
פורסם לפני שבוע 1
למשרד עורכי דין מוביל העוסק בתחום הנדל"ן דרוש/ה מזכיר/ה.במסגרת התפקיד: ניהול המשרד, קבלת קהל, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, ניהול יומנים מורכבים, ...
הוד השרוןראש העיןרעננה
פורסם לפני 4 שבועות
לחברת נדל"ן מובילה דרוש/ה מזכיר/ה.במסגרת התפקיד: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד, ניהול יומנים, מענה טלפוני, עבודה מול ספקים, תיאום וביצוע ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.