כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

אדמיניסטרציה|מזכיר משפטי|מזכירות / פקידות|מזכירות ערב|משפטים|פקידות קבלה
פורסם לפני 3 ימים
פורסמה ברשת
למשרד עו"ד ברמת גן דרוש/ה מזכיר/ת קבלה לשעות הערב- יושבים ליד קו רכבת!
 
במסגרת התפקיד:
אחריות על תפעול עמדת הקבלה – מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.
עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות – תפעול חדרי ישיבות, צילומים, כריכות, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ועוד.

תנאים:
מינימום 4 משמרות במהלך השבוע + תורנות שישי אחת לחודש וחצי.
שעות המשרה 15:30-21:00.
שכר: 45 ש"ח לשעה.

דרישות:
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת מתן שירות – חובה.
אנגלית ברמה טובה – חובה.
שליטה מלאה ב-Outlook. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
פורסם לפני 3 ימים
דרוש/ה מזכיר/ה מנוסה ואחראי/ת עם ניסיון של 2-5 שנים. המזכיר/ה יהיה אחראי/ת על תיאום פגישות, מענה טלפוני, אירוח והכנת חדר ...
פורסם לפני 3 ימים
מענה טלפוני לשיחות נכנסות, קבלת לקוחות באולם תצוגה, אירוח לקוחות (כיבוד, שתייה) תיאומי פגישות, הזמנת לקוחות לאירועים וטיולים, הורדת תיקים ...
ראש העין
פורסם לפני 3 ימים
לחברה גלובאלית הממוקמת בפארק אפק בראש העין דרוש/ה מזכיר/ ת קבלה. התפקיד כולל מענה טלפוני ופרונטאלי, קבלת אורחים, טיפול בהזמנת ...
פתח תקווה
פורסם לפני 3 ימים
למרכז הרפואי ת"א (איכילוב) דרוש.ה מזכיר.ה למרפאת שיניים.במסגרת התפקיד:קבלת קהל, מענה טלפוני – שיחות יוצאות ונכנסות, עבודת בק אופיס וכל ...
רעננה
פורסם לפני 4 ימים
היקף משרה: א-ה 9:00-14:00מיקום – רעננה איזור תעשייה תיאור תפקיד: מענה טלפוני, ניהול יומן וקביעת פגישות הזמנות כיבוד וציוד דרישות: ...
פורסם לפני 4 ימים
לחברת הייטק חדשנית ודינמית דרוש/ה פקיד/ת קבלה ורכז/ת אדמיניסטרציה למשרה מגוונת הכוללת אחריות על הניהול השוטף של המשרד. התפקיד כולל: ...
פתח תקווהראש העין
פורסם לפני 4 ימים
למשרד עורכי דין מוביל העוסק בתחום הנדל"ן דרוש/ה מזכיר/ה.במסגרת התפקיד: ניהול המשרד, קבלת קהל, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, ניהול יומנים מורכבים, ...
פתח תקווה
פורסם לפני 4 ימים
ניהול יומנים ותיאום פגישות למנהלים בכירים קבלת אורחים ואחריות על סידור ותחזוקה של חדרי הישיבות ביצוע הזמנות ציוד משרדי ועדכון ...
פורסם לפני 4 ימים
התפקיד כולל:קביעת פגישות,סריקות,טלפונים, מענה ללקוחות ו עו"ד . עזרה במזכירות קבלה, טיפול בגביה תיוקים ועוד.  תנאים:???????8:30-17:00 שכר 10K דרישות: ניסיון בתפקיד ...
פורסם לפני 5 ימים
דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרציה לכוכב יאיר לחברה למכירת מזוןתיאור התפקיד:טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף במשרדי החברהמענה טלפוני ללקוחות החברהעבודה מול ספקים ולקוחותסיוע למחלקות ...
מלאה
אזור מרכז - גוש דןהרצליה / רמת השרוןחולון / בת יםלוד / רמלהרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודשיים
דרוש/ה מזכיר/ה למשרד עו"ד מוביל – תל אביב (צמוד לרכבת)אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים והוותיקים בישראל מגייס מזכיר/ה אדמיניסטרטיבי/ת לתפקיד ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.