כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

Back Office|Back Office / בק אופיס|אדמיניסטרציה|ביטוח|מזכירות / פקידות|מכירות|סילוק תביעות|רפרנט ביטוח
ראשון לציון
היברידי
פורסם לפני 2 שבועות
פורסמה ברשת
התפקיד כולל: טיפול מקצה לקצה בתביעות בתחום אי כושר עבודה כולל החזרי פרמיות, בדיקת זכאות בהתאם לתנאי הפוליסה והרגולציה, ניהול מו"מ וקבלת החלטות והמלצות לגבי תשלום /דחייה או המשך בירור.
משרה מלאה ימים א-ה, בין השעות 8:00-16:30, ללא ימי שישי! – בימי שלישי עבודה מהבית:)
שכר:12,000-14,000 ש"ח + נסיעות + קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון! ועוד שלל תנאים מפנקים וביניהם:
יום עבודה מהבית
כרטיס סיבוס לארוחות צהריים
קרן השתלמות לאחר שנתיים
ביטוח בריאות מורחב
חניית עובדים
אפיקי קידום ופיתוח נרחבים
ועוד!
זו ההזדמנות עבורך להשתלב בחברה יוקרתית, מפנקת ומשפחתית בה תוכל/י להשתלב ולהתפתח בטווח הארוך!
ריאיון קצר ומתחילים! שלחו קו"ח.

דרישות:
ניסיון קודם בתחום סילוק תביעות אי כושר חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
פורסם לפני שבוע 1
לחברה מובילה בתחום הרכב דרוש/ה מיישב/ת תביעותהתפקיד כולל:קבלה וטיפול בתביעות רכב צד ג' מהגשת התביעה ועד סופה ניהול תהליך בירור ...
פורסם לפני 2 שבועות
אחראי/ת תביעות אחריותלעבודה בחברה יבואנית בתחום הרכב ניהול פעילות וצוות של 2 עובדיםמשרה מלאה וקבועה, 5 ימיםשכר מכובד + ארוחות ...
פתח תקווה
פורסם לפני 4 שבועות
מחפש/ת תפקיד משמעותי שמשלב שירות, סדר וקבלת החלטות? אנחנו מחפשים אותך! *עובד/ת חברה מהיום הראשון*פרמיות*אפשרויות פיתוח וקידום *ימי חברה וגיבוש ...
מלאה
פורסם לפני יותר מחודשיים
דרוש/ה מנכ"ל/ית תאגיד מים וביוב.היקף העסקה: 100%.תיאור תפקיד: ניהול פעילות החברה העירונית בתחומי פרויקטים כלליים. ניהול צוות העובדים, קבלני משנה ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.