ל-HR Search חברה המתמחה בגיוס בכירים ואנשי מקצוע בתחום התיירות, הכספים והפנאי, עבור אחד מלקוחותנו, חברת תיירות מובילה במרכז הארץ, דרוש/ה מזכיר/ה ראשי/ת
– ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד
– תיאום וניהול יומנים, פגישות ושיחות עם גורמים פנימיים וחיצוניים
– טיפול בדואר, דוחות, הזמנות ציוד משרדי ועוד
– תמיכה בפרויקטים שונים של מחלקות החברה
– מענה טלפוני ותיאום בין המחלקות
– ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד
– תיאום וניהול יומנים, פגישות ושיחות עם גורמים פנימיים וחיצוניים
– טיפול בדואר, דוחות, הזמנות ציוד משרדי ועוד
– תמיכה בפרויקטים שונים של מחלקות החברה
– מענה טלפוני ותיאום בין המחלקות
דרישות:
– שליטה מלאה ביישומי Office (כולל Outlook, Word, Excel) חובה
– אנגלית ברמה טובה.
– ניסיון קודם בניהול אדמיניסטרטיבי / מזכירות חובה
– יכולת עבודה בסביבה דינאמית, סדר וארגון ברמה גבוהה
– כישורי תקשורת מעולים ושרותיות גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– שליטה מלאה ביישומי Office (כולל Outlook, Word, Excel) חובה
– אנגלית ברמה טובה.
– ניסיון קודם בניהול אדמיניסטרטיבי / מזכירות חובה
– יכולת עבודה בסביבה דינאמית, סדר וארגון ברמה גבוהה
– כישורי תקשורת מעולים ושרותיות גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.