כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

אחראי / מנהל משמרת בייצור ותעשייה|ייצור ותעשייה|מנהל ייצור|מנהל תפעול - ייצור ותעשייה|ניהול ייצור ותעשייה
פורסם לפני 3 ימים
פורסמה ברשת
למפעל יצרני מוביל בבית שמש דרוש/ה מנהל /ת משמרת
תחומי אחריות:
ניהול תקין בפעולות הייצור מבחינת איכות, בטיחות יעלות והתנהלות עובדים.
אחראי/ת על פעילות תקינה שוטפת של הציוד במשמרת, ניהול כח אדם, פתרון תקלות תפעוליות
אחריות על בטיחות העובדים.
אחריות על סדר וניקיון במהלך פעילות הייצור, שמירה על כללי היגיינת הייצור.
דוחות: שעות כ"א, תקלות, כמויות ייצור מול תכנון, וכדו.
משרה מלאה.

דרישות:
לפחות 3 שנים בתפקיד ניהולי
יכולת הנעת עובדים.
הבנה ורקע טכני. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
חיפה
פורסם לפני 2 ימים
התפקיד כולל ניהול עובדים כגון קבלני משנה במקביל, אחריות על תחום הבטיחות, בניית תכנית עבודה ובקרה אחר ביצוע לפי תוכניות ...
חיפהטירת כרמלנשר
פורסם לפני 3 ימים
חברת תאורה מובילה מחפשת מנהל /ת מחסן מקצועי/ת עם ניסיון מוכח בניהול עובדים ותהליכי עבודה. אם יש לך יכולת ניהול, ...
באר שבע
פורסם לפני 3 ימים
לחברה מובילה בפרויקטים הנדסיים מורכבים בתחום האנרגיות המתחדשות, דרוש/ה מנהל /ת פרויקט בכיר/ה לניהול כולל של אחד ממגההפרויקטים הגדולים בארץ ...
אשקלון
פורסם לפני 3 ימים
מה כולל התפקיד?אחריות כוללת לניהול ענייני הקהילה והבטחת רמת שירותים נאותה במסגרת המדיניות שתקבע על פי החלטות שיחת הקיבוץ והמזכירות. ...
פורסם לפני 3 ימים
הזדמנות כזו לא כדאי לפספס! לחברתנו המפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה דרוש/ה מנהל /ת הבטחת איכות – החלפה לחלד עם ...
פורסם לפני שבוע 1
We are looking for a methodical manager with experience in global companies with high capacity and motivation, fast thinker and ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.