תחומי אחריות עיקריים
ניהול שרשרת אספקה ומלאי: בקרה שוטפת על שרשרת האספקה ורמות המלאי המורכבות של החברה, כולל מלאי קונסיגנציה.
ניהול ספקים: קשר שוטף מול ספקים, גיבוש הסכמי עבודה, ובקרה על ביצועים, מדדי שירות ואיכות.
ניהול צוות: ניהול והובלת צוות עובדים בתחום התפעול והמכירות.
שיפור תהליכים ופרויקטים: בניית תהליכי עבודה, הובלת פרויקטים חוצי ארגון, אוטומציה ודיגיטציה של תהליכים (בשיתוף מערכות מידע ).
תמיכה עסקית: ניהול הזמנות ותמיכת מכירות.
דרישות התפקיד (חובה)
תואר ראשון רלוונטי חובה.
ניסיון מוכח בניהול תפעול בארגון ייבוא/סחר/לוגיסטיקה.
ניסיון מוכח בניהול צוות עובדים.
ניסיון מוכח בניהול ספקים, שירותים לוגיסטיים וממשקי שירות.
יכולת ניתוח נתונים ושליטה מלאה ב-Excel.
יחסי אנוש מצוינים ויכולת ניהול ממשקים מרובים.
יכולת הובלת פרויקטים ושיפור תהליכים.
ניסיון בניהול מלאים מורכבים, כולל קונסיגנציה.
יתרון משמעותי
היכרות עם מערכות ERP (עדיפות ל-Priority) ויישומי BI. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.