ניהול פעילות לקוחות אסטרטגיים תוך מיתוג החברה כמוביל שוק.
הגדלת מאגר הלקוחות, שימור הלקוחות הקיימים ומתן שירות בכל עת.
שיפור ממשק הלקוח מול מחלקות השונות בחברה.
הגדלת מאגר הלקוחות, שימור הלקוחות הקיימים ומתן שירות בכל עת.
שיפור ממשק הלקוח מול מחלקות השונות בחברה.
תחומי אחריות:
יצירת קשר יזום לפיתוח פעילות לקוחות מובילים בישראל.
גיוס ושימור לקוחות גלובאלי: ניהול הקשר הישיר מול מנהלי הלקוחות בארגון
העולמי, על מנת לפתח הזדמנויות עבור לקוחות גלובאליים.
ניהול הממשקים הפנימיים עם המחלקות בארגון עבור הלקוחות: שיפור ושימור הממשקים מול המחלקות השונות וחלוקת עבודה נכונה, מתוך רצון למקסם את השירות ללקוח.
טיפול במענה למכרזים בינלאומיים.
עמידה ביעדים ארגוניים.
דרישות:
הכרות עם שוק השילוח הבינלאומי – חובה!
יכולת ניהול של תהליכים מורכבים.
אנגלית עסקית ברמה גבוהה.
יכולת ורבאלית ובינאישית לניהול יחסים מול גורמים בכירים בארגונים, כולל הגשת מצגות.
ניהול מדדי לקוח עם דגש על QBR/KPI
חשיבה מחוץ לקופסא,יכולת לרתום אנשים.
הכרות עם שוק השילוח הבינלאומי – חובה!
יכולת ניהול של תהליכים מורכבים.
אנגלית עסקית ברמה גבוהה.
יכולת ורבאלית ובינאישית לניהול יחסים מול גורמים בכירים בארגונים, כולל הגשת מצגות.
ניהול מדדי לקוח עם דגש על QBR/KPI
חשיבה מחוץ לקופסא,יכולת לרתום אנשים.
כפיפות לסמנכ"ל מכירות
* משרה מס #737438 מיועדת לגברים ונשים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.