כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

Back Office|Back Office / בק אופיס|אדמיניסטרציה|מזכירות / פקידות|מכירות|מנהל אדמיניסטרטיבי|ניהול משרד|עוזר אישי|פקיד רכש|פקידות קבלה
פורסם לפני 2 ימים
פורסמה ברשת
מזכירת קבלה לחברה מובילה בת"א
– מענה טלפוני
– ניהול משימות אדמיניסטרטיביות
– ניהול יומנים
– אחריות על הזמנת סופר וציוד משרדי
– סדר וארגון
עבודה בימים א'-ה' 7:30-16:00

דרישות:
משרה מלאה
שליטה באופיס
סדר ודיוק משימות
תואר ראשון – ייתרון מובהק
המשרה ממוקמת באיזור הרצליה/רמת גן/ תל אביב
– המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
פורסם לפני 2 ימים
ניהול יומן ותיאומי פגישותאחריות על ניהול שוטף של המשרדמתן מענה ושירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות ונותני שירותארגון ותפעול כנסי החברההכנת פרוטוקולים ...
פתח תקווהראש העיןרעננה
פורסם לפני 2 ימים
אנחנו מחפשים אותך מנהלת משרד שמגיעה דווקא מעולם הביטוח הפנסיוני, כי אצלנו זהו לא עוד משרד אלא מרכז פעילות פיננסי ...
היברידי
פתח תקווה
פורסם לפני 2 ימים
מה כולל התפקיד? ניהול יומנים ותיאום פגישות טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות שוטפות הזמנות ציוד משרדי וניהול מלאי מתן מענה פנים וחוץ ...
פורסם לפני שבוע 1
דרוש/ה נציג/ת בק אופיס לירושלים! אנחנו מגייסים נציג/ה לתפקיד שירות ראשון וחשוב בסוכנות ביטוח בירושלים, שהיא חלק מקבוצת אורן מזרח. ...
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני שבוע 1
דרוש/ה מזכיר/ת שירות לחברת מעליות מובילה במרכז תיאור התפקיד: מענה טלפוני ללקוחות החברה פתיחת קריאות לקוח ומסירה לטכנאים בשטח תיוק, ...
מלאה
חולון / בת ים
פורסם לפני חודש 1
ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות במחלקת המכירות.עבודה שוטפת מול צוותי מכירות, מנהלים וספקים. ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר ...
זמנית
אזור מרכז - גוש דןחולון / בת יםפתח תקווהראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 2 חודשים
למשרד הרווחה והביטחון החברתי דרוש/ה מרכז/מרכזת תיאום, מעקב ובקרה – ביקורת פנימית, למילוי מקום.סוג העסקה: מילוי מקום.תיאור התפקיד:ביצוע מכלול הפעולות ...
משרד עו"ד כהן
חלקיתמלאה
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 2 חודשים
למשרד עו"ד ברחובות דרוש/ה מזכיר/ההתפקיד כולל:· מענה לטלפונים· מענה ללקוחות החברה· ניהול יומנים· טיפול אדמיניסטרטיבי· התנהלות מול ספקיםהיקף משרה מלאה/חלקית ...
Manpower משרדי
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהנתניהראש העיןתל אביב
פורסם לפני 2 חודשים
ניהול יומנים קביעת פגישות ותיאומים שוטפים עבודה מול בתי משפט, כולל הגשות מקוונות טיפול בתכתובות וניהול מסמכים
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.