כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

הנדסה|מהנדס תמיכה|תוכנה|תמיכה טכנית - תוכנה
פורסם לפני שבוע 1
פורסמה ברשת
In this role, you will be responsible for:
Take full ownership of technical issues escalated by the Onboarding Managers, Customer Support and Customer Success teams, ensuring a seamless troubleshooting process – including information gathering, root cause analysis, and clear resolution communication.
Lead internal escalations with Engineering and Product teams to ensure a timely response and appropriate actions to mitigate customer impact.
Provide expert technical support on Integrations with different ERPs (NetSuite, QuickBooks, Sage Intacct, etc.), our company Cards products, and REST APIs while working closely with internal operational teams to ensure seamless customer resolution.
Diagnose and troubleshoot ERP-related technical issues, including integrations with other systems, driving robust resolutions.
Work closely with team leadership to identify emerging issues before they become widespread, contributing to proactive risk mitigation.
Identify trends in technical challenges, driving long-term improvements to enhance customer satisfaction and system reliability.
Maintain internal documentation and actively contribute to knowledge-sharing across the team.

Requirements:
2.5-4 Years of Experience: Experience in roles such as Technical Support, Product Support, or customer-facing technical roles, particularly within FinTech, SaaS, Financial Management, or Accounts Payables sectors.
Database and Troubleshooting Experience: Proven skills with relational databases and SQL, along with proficiency in handling MongoDB for troubleshooting.
API Integration Experience: Experience troubleshooting API integrations and familiarity with tools like Postman is an advantage.
Workflow Understanding and Communication: Ability to understand complex workflows and effectively communicate solutions across R&D, Product, and customer-facing teams.
Global and Remote Collaboration: Experience working with remote team members, including those based in the U.S. and Colombia, successfully collaborating across different time zones.
Required Skills:
Troubleshooting and Problem-Solving Skills: Excellent analytical abilities with a strong customer-centric mindset.
Communication Skills: Strong written and verbal communication skills with the ability to translate complex technical issues into clear, customer-friendly explanations.
API and Data Structure Familiarity: Familiarity with APIs (SOAP and REST) and reading XML and JSON files is a plus.
Work Environment Adaptability: Experience thriving in a fast-paced environment, managing multiple priorities and customer escalations effectively.
Remote Management Adaptability: Ability to work effectively under a manager located in the U.S. or Colombia, demonstrating flexibility and accountability.
Personal Attributes: Self-motivated, quick learner, adaptable, and an effective team player.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני שבוע 1
לארגון ממשלתי גדול במרכז דרוש/ה תומך/ת טכניקורות חיים רלוונטיים יש לשלוח למייל. דרישות: שנה ניסיון בתחום התמיכה ניסיון קודם בתמיכת ...
פורסם לפני 2 שבועות
Ihre Aufgaben   Sicherstellung der Betreuung des Empfangs und der Telefonzentrale während den Öffnungszeiten Vollständige Auftragsbearbeitung und -dokumentation gemäss geltender ...
אזור השפלה
פורסם לפני חודש 1
חברת COMBLACK מגייסת מנהל /ת צוות אינטגרציה לארגון ציבורי בשפלה!הזדמנות להוביל צוות טכנולוגי בתחום הממשקים והאינטגרציה, בתפקיד ניהולי עם השפעה ...
מלאה
ירושלים והסביבה
פורסם לפני חודש 1
חברת COMBLACK מגייסת מומחה/ית אינטגרציה ו- DevOps לארגון ממשלתי בירושלים!הזדמנות מעולה לקחת חלק בהקמת צוות חדשני שיעסוק בתהליכי אינטגרציה בין ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.