לחברה מובילה בתחום החקלאות, דרוש/ה אנליסט/ית תפעול שיווקי (רכז/ת תפעול ומכירות בינלאומיות)
עיקרי התפקיד:
אחריות כוללת על תיאום בין מערכי הלוגיסטיקה, השיווק והמכירות.
בניית תהליכי עבודה ותשתיות בקרה לניהול תנועות המכירה מול לקוחות החברה.
הפקת דוחות ניהוליים, שיווקיים ותפעוליים כולל ניתוח ביצועים והצגת ממצאים להנהלה.
עבודה שוטפת מול תפ"י (תכנון ופיקוח ייצור) לניהול מכולות ותיאום מלאי.
ניהול ממשקים רבים בתוך הארגון (שיווק, לוגיסטיקה, תפ"י, כספים) ובחוץ (לקוחות).
עיקרי התפקיד:
אחריות כוללת על תיאום בין מערכי הלוגיסטיקה, השיווק והמכירות.
בניית תהליכי עבודה ותשתיות בקרה לניהול תנועות המכירה מול לקוחות החברה.
הפקת דוחות ניהוליים, שיווקיים ותפעוליים כולל ניתוח ביצועים והצגת ממצאים להנהלה.
עבודה שוטפת מול תפ"י (תכנון ופיקוח ייצור) לניהול מכולות ותיאום מלאי.
ניהול ממשקים רבים בתוך הארגון (שיווק, לוגיסטיקה, תפ"י, כספים) ובחוץ (לקוחות).
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי (עדיפות לכלכלה / מנהל עסקים / לוגיסטיקה / תעשייה וניהול).
שליטה גבוהה מאוד באקסל וב-PowerPoint.
ניסיון בניהול ובקרה על תהליכי שיווק/מכירה
רקע/היכרות עם תחום המזון יתרון משמעותי.
הכרות עם מערכת פריוריטי
אנגלית ברמה גבוהה.
תואר ראשון רלוונטי (עדיפות לכלכלה / מנהל עסקים / לוגיסטיקה / תעשייה וניהול).
שליטה גבוהה מאוד באקסל וב-PowerPoint.
ניסיון בניהול ובקרה על תהליכי שיווק/מכירה
רקע/היכרות עם תחום המזון יתרון משמעותי.
הכרות עם מערכת פריוריטי
אנגלית ברמה גבוהה.
תכונות בולטות:
יכולת ניהול ותעדוף משימות בסביבה מרובת ממשקים.
אסרטיביות, עבודה עצמאית ויכולת עמידה בלחצים.
חשיבה מערכתית, יסודיות ותשומת לב לפרטים.
כישורי תקשורת בינאישיים מצוינים.
* משרה מיועדת לגברים ונשים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.