תפעול, ריכוז נתונים, הפקת דוחות בקרה ותמיכה בפעילות החטיבה העסקית
תפעול לקוחות במערכות המידע ללקוחות עסקיים ואסטרטגיים
עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה (מנהלי תיקי לקוחות, כספים, גבייה, הנדסה ומערכות מידע)
עבודת תיאום ותפעול מול לקוחות החברה

רכז/ת תפעול ובקרה – יומיים עבודה בשבוע היברידי
היברידיחלקית
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןזכרון יעקב / בנימינהחדרהנתניהפרדס חנה כרכורראש העיןתל אביב
קבוצת HOT
Back office - אדמיניסטרציה|אדמיניסטרציה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןזכרון יעקב / בנימינהחדרהנתניהפרדס חנה כרכורראש העיןתל אביב
היברידיחלקית
רמת שכר
15,000
פורסם לפני יום 1
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מנהל הצלחת לקוחות (CSM) מבטיח שלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך כדי שימוש במוצר או בשירות של חברה. תחומי האחריות כוללים קליטת לקוחות חדשים, מתן הדרכות למוצרים, ניטור מדדי בריאות הלקוחות וקידום חידושים ומכירות נוספות. מיומנויות חיוניות כוללות תקשורת חזקה, יכולות פתרון בעיות, אמפתיה ומיומנות בכלי CRM כמו Salesforce ופלטפורמות הצלחת לקוחות כמו Gainsight.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד