כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם
אדמיניסטרציה|מזכירות / פקידות|ניהול משרד|עוזר אישי
ראשון לציון
חלקית
פורסם לפני 2 ימים
פורסמה ברשת
לחברת ניהול נכסים בצמיחה דרוש/ה
עוזרת מנהלת משרד במשרה חלקית

תיאור התפקיד:
לחברה המספקת שירותי ניהול דירות עבור חברות כוח אדם דרושה פקידה אחראית ונמרצת לניהול שוטף של דירות מגורים.

תחומי אחריות:
טיפול שוטף בתשלומים של הדירות (חשמל, מים, ארנונה, ועד בית וכו)
ביצוע והזנת שינויים במעמד המחזיקים בדירות (כניסות ויציאות של דיירים)
תיאום והזמנת שירותים לדירות כגון: גז, תיקונים, תחזוקה כללית ועוד
תקשורת שוטפת עם ספקים, דיירים ונציגי החברות
מעקב אחר משימות שוטפות ודיווח שוטף למנהלת התחום

היקף משרה:
משרה חלקית

מיקום:
משרדי החברה- ראשון לציון

דרישות:
דרישות התפקיד:
ידע בהנה"ח- חובה ויתרון גדול
סדר, דיוק ויכולת ניהול משימות מרובות במקביל
שליטה טובה באקסל ובסביבת עבודה ממוחשבת
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים

ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי יתרון
ניסיון קודם בניהול דירות/חשבון תשלומים יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.