דרוש/ה מפקח/ת בכיר/ה בתחום הניקיון ואחראי בקרת דיווח ותכנון תקציבי במרינה ורצועת החוף.
תיאור התפקיד:
אחריות על ניקיון המרינה ורצועת החוף.בקרה על יישום מכרז הטיטוא וניקיון רחובות ידני /מכני. בקרה על יישום מכרז האשפה ברובע. דיווח יומי למנהל הרובע.
אחריות כוללת לנושא ניקיון/איסוף אשפה מאשפתונים ובקרה על נהג המיול.
אחריות על תקציב הניקיון לרבות דוחות ובקרה תקציבית.
ניהול משמרות עובדים, חגים, חופשות ושבתות.
הכנת תכניות עבודה שנתיות ונהלי עבודה.
אחריות על ניקיון באירועים גדולים לרבות השוק העירוני.
אחריות על ניקיון שירותי חופים לאחר שעות פעילות החופים.
ניהול והובלת פרויקטים גדולים בתחום הניקיון.
כל מטלה שתידרש במסגרת התפקיד מעת לעת ע"י הממונים.
כפיפות: ראש מנהלת רובע מע"ר מרינה וטיילת החוף.
תאריך הגשת המועמדות: 14.8.25 00:00.
תיאור התפקיד:
אחריות על ניקיון המרינה ורצועת החוף.בקרה על יישום מכרז הטיטוא וניקיון רחובות ידני /מכני. בקרה על יישום מכרז האשפה ברובע. דיווח יומי למנהל הרובע.
אחריות כוללת לנושא ניקיון/איסוף אשפה מאשפתונים ובקרה על נהג המיול.
אחריות על תקציב הניקיון לרבות דוחות ובקרה תקציבית.
ניהול משמרות עובדים, חגים, חופשות ושבתות.
הכנת תכניות עבודה שנתיות ונהלי עבודה.
אחריות על ניקיון באירועים גדולים לרבות השוק העירוני.
אחריות על ניקיון שירותי חופים לאחר שעות פעילות החופים.
ניהול והובלת פרויקטים גדולים בתחום הניקיון.
כל מטלה שתידרש במסגרת התפקיד מעת לעת ע"י הממונים.
כפיפות: ראש מנהלת רובע מע"ר מרינה וטיילת החוף.
תאריך הגשת המועמדות: 14.8.25 00:00.
דרישות:
השכלה:
בגרות מלאה.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מוכח ומוצלח של לפחות 3 שנים בעבודת פיקוח על הניקיון.
ניסיון בניהול תקציב מעל 4 מיליון.
דרישות נוספות:
רישיון נהיגה בתוקף.
ידע בהפעלת מחשב ושליטה מלאה בoffice, GIS וא.ש בינה.
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות, זמינות מלאה בחירום.
כישוריים אישיים:
תכונות אישיות: אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה
ותפיסה, כושר למידה, סדר וניקיון, מרץ ופעלתנות, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב
ובע"פ, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, פיקוח ובקרה, סמכותיות, נשיאה באחריות.
כישורים יחודיים לתפקיד: התמודדות עם לחץ ושחיקה, טיפול בו זמנית במספר נושאים,
התמדה, יכולת פתרון בעיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
השכלה:
בגרות מלאה.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מוכח ומוצלח של לפחות 3 שנים בעבודת פיקוח על הניקיון.
ניסיון בניהול תקציב מעל 4 מיליון.
דרישות נוספות:
רישיון נהיגה בתוקף.
ידע בהפעלת מחשב ושליטה מלאה בoffice, GIS וא.ש בינה.
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות, זמינות מלאה בחירום.
כישוריים אישיים:
תכונות אישיות: אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה
ותפיסה, כושר למידה, סדר וניקיון, מרץ ופעלתנות, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב
ובע"פ, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, פיקוח ובקרה, סמכותיות, נשיאה באחריות.
כישורים יחודיים לתפקיד: התמודדות עם לחץ ושחיקה, טיפול בו זמנית במספר נושאים,
התמדה, יכולת פתרון בעיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.