מה כולל התפקיד?
– ניתוחים עסקיים בכל הממדים: מכירות, נתחי שוק, אפקטיביות מבצעים, השקות, ביצועי לקוח וביצוע מתחרים
– תקצוב ובניה ראשונית של תוכניות המבצעים החודשיות וניהול תקציבי ההנחות החטיבתיים
– ניתוח הפרשי התחשבנות חודשיים מול הרשתות ומול מח' הנה"ח
– בניית כלים דיגיטליים לניהול הדאטה והאנליזה בתחום הסחר
– ניתוח פערי פוטנציאל של תחום הסחר והכנת מצגות הכוללות נתוני מכירה ומגמות לקניינים, כולל זיהוי פערים והזדמנויות
– ניתוחים עסקיים בכל הממדים: מכירות, נתחי שוק, אפקטיביות מבצעים, השקות, ביצועי לקוח וביצוע מתחרים
– תקצוב ובניה ראשונית של תוכניות המבצעים החודשיות וניהול תקציבי ההנחות החטיבתיים
– ניתוח הפרשי התחשבנות חודשיים מול הרשתות ומול מח' הנה"ח
– בניית כלים דיגיטליים לניהול הדאטה והאנליזה בתחום הסחר
– ניתוח פערי פוטנציאל של תחום הסחר והכנת מצגות הכוללות נתוני מכירה ומגמות לקניינים, כולל זיהוי פערים והזדמנויות
דרישות:
מה חשוב להביא איתך לתפקיד?
– תואר ראשון רלוונטי – חובה
– 1-2 שנות ניסיון בתפקיד דומה – חובה (יתרון לניסיון מחברה קמעונאית)
– יכולות אנליזה ברמה גבוהה
– שליטה מלאה בתוכנות OFFICE, אקסל ו-PPT
– יכולת למידה גבוהה, דייקנות וירידה לפרטים
– יחסי אנוש ותקשורת בינאישית מצוינים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מה חשוב להביא איתך לתפקיד?
– תואר ראשון רלוונטי – חובה
– 1-2 שנות ניסיון בתפקיד דומה – חובה (יתרון לניסיון מחברה קמעונאית)
– יכולות אנליזה ברמה גבוהה
– שליטה מלאה בתוכנות OFFICE, אקסל ו-PPT
– יכולת למידה גבוהה, דייקנות וירידה לפרטים
– יחסי אנוש ותקשורת בינאישית מצוינים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.