דרוש/ה אחראי/יתת תחום תקציבי פיתוח.
היקף המשרה: 60%
כפיפות: גזבר המועצה
תיאור התפקיד:
פתיחה וניהול הוצאות תקציבי הפיתוח.
הכנת החומר לאישור מליאת המועצה, משרד הפנים ועדכון במערכת הממוחשבת.
מעקב הכנסות והשלמת דיווחים למשרדי ממשלה ומוסדות.
ליווי וטיפול הגשת קולות קוראים במערכת מרכבה.
שריון תקציבי של חוזים במערכת הנה"ח.
טיפול שוטף בחשבונות וחוזים של קבלני פיתוח ונותני שירותים.
בדיקת חשבונות מול חוזים, קבלנים ונותני שירותים: השוואת סעיפים לחוזה, חישובי הצמדות,
בדיקת סיכומים והתחשבנות מצטברת לחוזה.
עדכון חשבונות ביצוע במערכת פרויקטים והפקדת פקודות זיכוי.
ניהול וטיפול בערבויות קבלנים במערכת המחשוב והעברת מידע רלוונטי למנהלי המחלקות.
עבודה משרדית שוטפת כולל מענה טלפוני, מיילים, צילום תיוקים וכדומה.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרשו ע"י הממונה.
תאריך הגשת המועמדות: 26.06.2025 12:00.
היקף המשרה: 60%
כפיפות: גזבר המועצה
תיאור התפקיד:
פתיחה וניהול הוצאות תקציבי הפיתוח.
הכנת החומר לאישור מליאת המועצה, משרד הפנים ועדכון במערכת הממוחשבת.
מעקב הכנסות והשלמת דיווחים למשרדי ממשלה ומוסדות.
ליווי וטיפול הגשת קולות קוראים במערכת מרכבה.
שריון תקציבי של חוזים במערכת הנה"ח.
טיפול שוטף בחשבונות וחוזים של קבלני פיתוח ונותני שירותים.
בדיקת חשבונות מול חוזים, קבלנים ונותני שירותים: השוואת סעיפים לחוזה, חישובי הצמדות,
בדיקת סיכומים והתחשבנות מצטברת לחוזה.
עדכון חשבונות ביצוע במערכת פרויקטים והפקדת פקודות זיכוי.
ניהול וטיפול בערבויות קבלנים במערכת המחשוב והעברת מידע רלוונטי למנהלי המחלקות.
עבודה משרדית שוטפת כולל מענה טלפוני, מיילים, צילום תיוקים וכדומה.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרשו ע"י הממונה.
תאריך הגשת המועמדות: 26.06.2025 12:00.
דרישות:
השכלה אקדמאית)A.B)בכלכלה יתרון.
ניסיון מקצועי מוכח בתחום פיננסים תקציב ותמחיר במשך שלוש שנים לפחות.
נדרשת אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודיוק בביצוע, יכולת ארגון ותכנון, כושר ארגון מו"מ עם
גורמים ברשות המקומית. עירוניות ודריכות, ריכוז ויחסים בין אישיים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
השכלה אקדמאית)A.B)בכלכלה יתרון.
ניסיון מקצועי מוכח בתחום פיננסים תקציב ותמחיר במשך שלוש שנים לפחות.
נדרשת אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודיוק בביצוע, יכולת ארגון ותכנון, כושר ארגון מו"מ עם
גורמים ברשות המקומית. עירוניות ודריכות, ריכוז ויחסים בין אישיים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.