דרוש/ה פקיד/ה למחלקת רכש לחברה בראש העין.
המשרה כוללת:
ניהול משרד כולל טיפול שוטף בתכתובת מיילים וטלפונים.
בדיקת סטטוס חומרים במפעל ותקשורת עם מחלקות רלוונטיות.
הוצאות שיחות טלפון ללקוחות לצורך בדיקת מחירים ועדכון מידע רלוונטי.
סיוע במחלקת הרכש: ביצוע הזמנות, תיאום אספקות ומעקב אחרי קניות.
עבודה מול ספקים ולקוחות בנוגע להזמנות ודרישות שירות.
שעות עבודה: א'-ה' בין השעות 08:00-17:30, יום חמישי עד 16:00.
קורות חיים נא לשלוח למייל.
המשרה כוללת:
ניהול משרד כולל טיפול שוטף בתכתובת מיילים וטלפונים.
בדיקת סטטוס חומרים במפעל ותקשורת עם מחלקות רלוונטיות.
הוצאות שיחות טלפון ללקוחות לצורך בדיקת מחירים ועדכון מידע רלוונטי.
סיוע במחלקת הרכש: ביצוע הזמנות, תיאום אספקות ומעקב אחרי קניות.
עבודה מול ספקים ולקוחות בנוגע להזמנות ודרישות שירות.
שעות עבודה: א'-ה' בין השעות 08:00-17:30, יום חמישי עד 16:00.
קורות חיים נא לשלוח למייל.
דרישות:
הבנה בתחום הרכש.
ניסיון אדמיניסטרטיבי חובה.
יציבות תעסוקתית ויכולת עבודה תחת לחץ.
אנגלית ברמה גבוהה.
שליטה בתוכנות אופיס (כולל Excel ברמה גבוהה). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
הבנה בתחום הרכש.
ניסיון אדמיניסטרטיבי חובה.
יציבות תעסוקתית ויכולת עבודה תחת לחץ.
אנגלית ברמה גבוהה.
שליטה בתוכנות אופיס (כולל Excel ברמה גבוהה). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.