לחברת תיירות יציבה ומובילה בחיפה, דרוש/ה רכז/ת אופרציה לתפקיד מגוון, מאתגר ובעל חשיבות מרכזית בתפעול מערך הנופש של החברה.
מה התפקיד כולל ביומיום?
– ניהול שוטף של מערכת ההזמנות והתמחור.
– הזנת מחירונים ועדכון נתונים במערכות החברה.
– יצירת קשר יומיומי ושוטף עם ספקים ושותפים עסקיים בחו"ל.
שעות פעילות המשרד:
ימים א-ה בין השעות 8:00-18:00 (8 שעות משמרת בסבב) ובימי ו עד השעה 13:00 (פעמיים בחודש)
אווירה מעולה, צוות סופר מקצועי, הכשרה מקיפה!
דרישות:
– אנגלית ברמה טובה: התנסחות, קריאה וכתיבה- חובה.
– שליטה טובה באקסל ובתוכנות מחשב בסיסיות- חובה.
– ניסיון קודם בענף התיירות או בעל/ת תעודת הסמכה בתיירות- יתרון משמעותי.
– השכלה אקדמית- יתרון.
– ידע ברשתות חברתיות.
– אחריות אישית גבוהה, עצמאות, סדר וארגון, יכולת עבודה תחת ריבוי משימות ותעדוף נכון.
– נכונות לעבודה לטוח הארוך.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– אנגלית ברמה טובה: התנסחות, קריאה וכתיבה- חובה.
– שליטה טובה באקסל ובתוכנות מחשב בסיסיות- חובה.
– ניסיון קודם בענף התיירות או בעל/ת תעודת הסמכה בתיירות- יתרון משמעותי.
– השכלה אקדמית- יתרון.
– ידע ברשתות חברתיות.
– אחריות אישית גבוהה, עצמאות, סדר וארגון, יכולת עבודה תחת ריבוי משימות ותעדוף נכון.
– נכונות לעבודה לטוח הארוך.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.