לפניכם הזדמנות למשרה גמישה וחלקית, שתתאים לשעות הלימודים שלכם, ותאפשר לכם לצבור ניסיון מעשי.
לא נדרש ניסיון קודם! כל מה שצריך זה מוטיבציה ונכונות להשתלב בעולם המחשוב לטווח הארוך.
למתאימים/ות: הכשרה מקצועית מקיפה, מגוון אפשרויות לקידום ופיתוח הקריירה, מענק קליטה בגובה 5,000 ₪
ובתום שנת עבודה – חופשה על חשבוננו (בכפוף לתקנון).
אנו מגייסים ל- NESS FORCE, פעילות המגזר הבטחוני, תומכי/ות מערכות מודיעין, אנשי/ נשות Help Desk ותומכי/ות ניטור ובקרת רשת (NOC).
תפקידי התמיכה כוללים תמיכה טלפונית במשתמשים פנים ארגוניים וטיפול בתקלות תוכנה, חומרה וציוד קצה.
תפקיד ניטור ובקרת רשת (NOC) כולל תמיכה, ניטור ותפעול מערכות מבצעיות.

סטודנטים/יות? הצטרפו אלינו !
משמרות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
Ness
Help Desk / תמיכה|אקדמאי/ת|הייטק-כללי|חייל/ת משוחרר/ת|כללי|משרות הייטק כללי|משרות כלליות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
משמרות
רמת שכר
10,000
פורסם לפני שבוע 1
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מומחה תמיכה טכנית מספק סיוע למשתמשים החווים בעיות טכניות במערכות מחשב, תוכנה או חומרה. תחומי האחריות כוללים אבחון ופתרון בעיות טכניות, הנחיית משתמשים דרך פתרונות שלב אחר שלב ותחזוקת רישומים של בעיות ופתרונות. מיומנויות חיוניות כוללות יכולות פתרון בעיות חזקות, כישורי תקשורת מצוינים ומיומנות במערכות הפעלה ויישומי תוכנה שונים.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד