בתל אביב דרוש/ה מנהל /ת שירות לקוחות בתחום האופנה!
תיאור התפקיד: ניהול צוות מחלקת שירות לקוחות, אחריות הצלחת המחלקה, עמידה בזמנים, בקרת איכות שירות ועוד. בנוסף, הענקת שירות ותמיכה בצ'אט אונליין, רשתות חברתיות, מייל, טלפון וכו'.
היקף משרה: משרה מלאה
שכר: נא להעביר ציפיות שכר.
תיאור התפקיד: ניהול צוות מחלקת שירות לקוחות, אחריות הצלחת המחלקה, עמידה בזמנים, בקרת איכות שירות ועוד. בנוסף, הענקת שירות ותמיכה בצ'אט אונליין, רשתות חברתיות, מייל, טלפון וכו'.
היקף משרה: משרה מלאה
שכר: נא להעביר ציפיות שכר.
דרישות:
לפחות 2-1 שנים ניסיון משמעותי בעבודה בשירות לקוחות, (עדיפות מעולמות האיקומרס/ביטוח/אופנה).
היכרות עם רשתות חברתיות, יכולת התנסחות בכתב.
ניסיון במכירות.
ניסיון קודם בניהול צוות.
אנגלית ברמה גבוהה.
יכולת התנסחות בכתב. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
לפחות 2-1 שנים ניסיון משמעותי בעבודה בשירות לקוחות, (עדיפות מעולמות האיקומרס/ביטוח/אופנה).
היכרות עם רשתות חברתיות, יכולת התנסחות בכתב.
ניסיון במכירות.
ניסיון קודם בניהול צוות.
אנגלית ברמה גבוהה.
יכולת התנסחות בכתב. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.