לחברה יבואנית באזור שוהם, דרוש/ה מנהל/ מחלקת שירות לקוחות.
אחריות על מערך שירות הלקוחות בחברה ומשאבי האנוש.
שיפור והטמעת תהליכי עבודה לשיפור מערך השירות בחברה ושביעות רצון הלקוחות, הובלה והנעת צוות שירות לקוחות, מתן פתרונות ללקוחות החברה ועמידה במדדי שירות.
אחריות על מערך הגיוס ומשאבי האנוש של החברה, פרסום משרות, סינון קורות חיים, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטליים וליווי המועמד על קליטתו והשתלבותו המלאה בחברה.

מנהל/ת מחלקת שירות לקוחות וגיוס עובדים
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
יתרון אנושי השמה וגיוס כח אדם בע"מ
מנהל/ת מוקד|מנהל/ת צוות|מנהל/ת שירות|שירות לקוחות
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
רמת שכר
15,000
פורסם לפני 2 חודשים
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מנהל הצלחת לקוחות (CSM) מבטיח שלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך כדי שימוש במוצר או בשירות של חברה. תחומי האחריות כוללים קליטת לקוחות חדשים, מתן הדרכות למוצרים, ניטור מדדי בריאות הלקוחות וקידום חידושים ומכירות נוספות. מיומנויות חיוניות כוללות תקשורת חזקה, יכולות פתרון בעיות, אמפתיה ומיומנות בכלי CRM כמו Salesforce ופלטפורמות הצלחת לקוחות כמו Gainsight.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד