לבית ההשקעות אלטשולר שחם דרוש/ה אחראי/ת קבלת קהל למטה מערך השירות.
התפקיד כולל מתן שירות פרונטאלי ומקצועי בעולמות הגמל והפנסיה, קבלת קהל יזום לעמיתים, סוכנים ומעסיקים.
ביצוע פגישות ZOOM עם לקוחות, אחריות על טיפולים חריגים הדורשים מענה מקצועי וליווי מלא למול הלקוח.
סגירת טיפול מלא כולל מעקב וחזרה ללקוח בסיום הטיפול.
עמידה ביעדי שירות, עבודה עם ממשקים שונים בארגון ומחוצה לו.
טיפול בפניות עובדי חברה, תמיכה ותגבור למחלקות העסקיות במערך השירות עפ"י צורך.
העבודה במשרה מלאה ימים א-ה, 08:30-17:00, נכונות לשעות נוספות.

אחראי/ת קבלת קהל בתחום הפיננסי
מלאה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
אלטשולר-שחם
Back Office - כספים|Back office - שירות לקוחות|כספים / שוק ההון|נציג/ה פרונטלי/ת|שירות לקוחות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
מלאה
רמת שכר
15,000
פורסם לפני 2 חודשים
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מנהל הצלחת לקוחות (CSM) מבטיח שלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך כדי שימוש במוצר או בשירות של חברה. תחומי האחריות כוללים קליטת לקוחות חדשים, מתן הדרכות למוצרים, ניטור מדדי בריאות הלקוחות וקידום חידושים ומכירות נוספות. מיומנויות חיוניות כוללות תקשורת חזקה, יכולות פתרון בעיות, אמפתיה ומיומנות בכלי CRM כמו Salesforce ופלטפורמות הצלחת לקוחות כמו Gainsight.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד