תיאור ודרישות לתפקיד :רכז/ת שירות לקוחות
*במסגרת התפקיד קבלה ומענה לפניות הלקוחות
*תאום משלוחים מול הלקוח והמפעל/מעבדה (כולל קבלני משנה)
* קשר רציף עם לקוחות, סיוע במילוי טפסים ללקוחות החברה וכל עבודה נדרשת באגף שירות הלקוחות.
פרטים נוספים: ישנן הסעות הלוך וחזור מב"ש למפעל וישנו חדר אוכל לרשות העובדים
במפעל.
*משרת בוקר- 7:30-16:30

רכז/ת שירות לקוחות למפעל ממשלתי בנאות חובב
מלאה
אילתאשקלוןבאר שבעדימונה / ערד / ים המלחקרית גת / קרית מלאכי
החברה לשירותי איכות הסביבה בע"מ
מוקדן/ית|מנהל/ת שירות|שירות לקוחות
אילתאשקלוןבאר שבעדימונה / ערד / ים המלחקרית גת / קרית מלאכי
מלאה
רמת שכר
15,000
פורסם לפני יותר מחודשיים
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מנהל הצלחת לקוחות (CSM) מבטיח שלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך כדי שימוש במוצר או בשירות של חברה. תחומי האחריות כוללים קליטת לקוחות חדשים, מתן הדרכות למוצרים, ניטור מדדי בריאות הלקוחות וקידום חידושים ומכירות נוספות. מיומנויות חיוניות כוללות תקשורת חזקה, יכולות פתרון בעיות, אמפתיה ומיומנות בכלי CRM כמו Salesforce ופלטפורמות הצלחת לקוחות כמו Gainsight.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד