הובלת תהליכי שירות ותפעולם לעמידה ביעדים.
בניית תוכניות לווי מקצועי למרפאות בהתבסס על ניתוח סקרי שביעות רצון מטופלים
הובלת תהליכי שיפור בתחום השירות
עבודה מרובה עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
ריכוז וליווי צוותי שירות back office
ליווי סקטור המינהל בהתאם לתכנית שנתית

מכבי טבעי מגייסת ממונה תחום שירות
מלאה
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
מכבי טבעי
מנהל/ת שירות|מנהל/ת תיקי לקוחות|שירות לקוחות
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
מלאה
רמת שכר
15,000
פורסם לפני יותר מחודשיים
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מנהל הצלחת לקוחות (CSM) מבטיח שלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך כדי שימוש במוצר או בשירות של חברה. תחומי האחריות כוללים קליטת לקוחות חדשים, מתן הדרכות למוצרים, ניטור מדדי בריאות הלקוחות וקידום חידושים ומכירות נוספות. מיומנויות חיוניות כוללות תקשורת חזקה, יכולות פתרון בעיות, אמפתיה ומיומנות בכלי CRM כמו Salesforce ופלטפורמות הצלחת לקוחות כמו Gainsight.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד