בעל/ת אוריינטציה מכירתית? נציג/ת שימור להראל!
בואו לעבוד בסביבת עבודה דינמית, מרובת משימות ומאתגרת עם יעדיםאנחנו מגייסים נציג/ת שימור! בונוסים שווים מתגמלים תן ביס יום עבודה מהבית נופשי חברה וימי כייף!
בואו לעבוד בסביבת עבודה דינמית, מרובת משימות ומאתגרת עם יעדיםאנחנו מגייסים נציג/ת שימור! בונוסים שווים מתגמלים תן ביס יום עבודה מהבית נופשי חברה וימי כייף!
לחברה המתמחה בשירותי איתור ומיגון לכלי רכב דרוש\ה מפעיל\ת חדר NOC למשרת סטודנט!במסגרת התפקיד, ניטור ובקרה בסביבת מחשוב, מגוון מערכות ושרתים, תמיכה מול משתמשים ומתן פתרונות בזמן אמת, תמיכה ללקוחות פנים ארגוניים ולקוחות בינלאומיים וטיפול בתקלות מורכבות.המשרה במשמרות של 24/7 ודורשת התנהלות שוטפת בשפות עברית ואנגלית.
פתח תקווה | משרה מלאה | תפקיד דינאמי עם אחריות וניהול יומניםלחברת שירותי בריאות גדולה ומוכרת דרושה מזכירה בכירה, עם גישה שירותית, אחריות אישית ויכולת תפעולית גבוהה – לתפקיד משרדי מגוון עם ממשק יומיומי לעובדי החברה. מהות התפקיד:– מעקב אחר משימות וביצועי עובדים– ניהול יומנים ותיאומי פגישות– מענה טלפוני ושירות שוטף לעובדי החברה– עבודת אדמיניסטרציה … Read more
לחברת "אלטשולר שחם השקעות אלטרנטיביות" דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מתחיל/ה עם ידע וניסיון בניהול חשבונות סוג 1+2.התפקיד כולל ניהול חשבונות לקוחות, חשבונות ספקים, גבייה, בנקים ותשלומים.התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, התחשבנויות בין חברתיות.הכנת מאזני בוחן רבעוניים ושנתיים לצרכי סקירה וביקורת.עבודה מול רואי החשבון של החברה לצורכי ביקורת ודוחות כספיים.טיפול בקליטת חשבוניות, הפקת קבלות והנהלת חשבונות שוטפת.סיוע בניהול … Read more
-מתן מענה צמוד לסמנכ"לית תביעות אלמנטרי-הכולל תיאום פגישות, ישיבות, ניהול יומנים, לו"ז ניהול האדמיניסטרציה של המחלקה, טיפול בחשבוניות, קבלות הזמנות רכש, ספקים ומעקב אחר משימות לביצוע-הפקת דוחות תביעות חבויות וחלוקה לפקידות המשפטיות ותפעול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
לחברה מובילה בתחום הדיור להשכרה, דרוש.ה מנהל.ת אדמיניסטרציה התפקיד הינו תפקיד שירותי אדמיניסטרטיבי ומגוון, הכולל עדכונים שוטפים, דוחות, עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, תאום פגישות וניהול יומני הנהלה ניהול מערכת ההזמנות של החברה, ניהול קשר עם לקוחות החברה ומתן שרות אדמיניסטרטיבי שוטף.משרה מלאה 5 ימים בשבוע 8:00-17:00שכר 13K ּּ+ תנאים מעולים.
דרוש/ה מנהל/ת משרד לחברה שמספקת שירותים. במסגרת התפקיד: עבודה מול לקוחות, הפקת חשבוניות, דוחות שוטפים ומתן שירותי ניהול משרד מקצה לקצה.– העבודה במשרדי החברה בימים א'-ה' ברמת גן גבול בני ברק.– המשרד צמוד לתחבורה ציבורית ולרכבת הקלה.– אפשרות למשרת אם (7.5 שעות)
נציג/ת שירות לקוחות – עבודה עם משמעות ותנאים מעולים!אנחנו מחפשים א.נשים עם חיוך גדול ושרותיות גבוהה אז אם אתם/ן בעלי מוטיבציה עם רצון להתפתח, אנחנו רוצים אתכם/ן אתנו!
נציג/ת שירות לקוחות – עבודה עם משמעות ותנאים מעולים!אנחנו מחפשים א.נשים עם חיוך גדול ושרותיות גבוהה אז אם אתם/ן בעלי מוטיבציה עם רצון להתפתח, אנחנו רוצים אתכם/ן אתנו!
דרושים עובדיי ייצור/ מפעילי מכונות לתעשיית האלקטרוניקה. הכשרה במקוםתנאים טוביםהעבודה בפ"ת