כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

רכז.ת שכר – תל אביב

• אחריות על שכר של כ-300-400 עובדים • עבודה שוטפת עם מערכות נוכחות ושכר• ניהול מחזור חיי העובד בהביטי שכר – מקליטת עובד, פתיחת תיק במערכת, ועד טיפול בטופס 161 וסיום העסקה• מענה מקצועי לעובדים ומנהלים בפריסה ארצית• עבודה עם דוחות, בקרות וטיוב נתונים

דרוש/ה מנהל/ת משרד / עוזר/ת אישית

לחברה ותיקה ויציב. בפ"ת דרושה מנהלת משרד / עוזרת אישיתהתפקיד כולל התנהלות מול עובדי הנהלה, לקוחות, ספקים, הנה"ח, ניהול לו"ז, הצעות מחיר וכו.העבודה בסביבה שקטה ונעימה, בימים א’-ה, בשעות 8:00-17:00.

מנהלת משרד

למשרד עו"ד איציק אבישר, משרד בוטיק צעיר, דינמי ומשפחתי העוסק בליטיגציה של ספורט, נזקי גוף ודיני עבודה דרושה מנהלת משרד. המשרד מונה כ-5 עורכי דין, מטרת התפקיד היא לסייע בכל הנדרש לעורכי הדין בסידור יומן, מענה טלפוני, הנהלת חשבונות, התנהלות מול ספקים ולקוחות ועוד. תנאים טובים למתאימות

מרכיב/ה מכאני מנוסה להתקנות!

לחברת יוטרון, חברה ציבורית וגלובלית דרוש/ה מרכיב/ה מכאני/ת מנוסה לצוות התקנות. העבודה בפרוייקטים בשטח בעיקר באזורי אשדוד/יבנה/בית קמה התפקיד כולל:ביצוע הרכבות והתקנות למערכות אלקטרומכאניות הרכבות בהתאם לשרטוטים מכאניים והוראות הרכבה באנגלית.ביצוע אינטגרציה למערכותעבודה דינמית בסביבת עבודה מולטידיסיפלינרית

אנליסט.ית אשראי עסקי לחברת Cal

• הכנת בקשות אשראי, ניתוח דוחות כספיים וניירות עבודה רלוונטיים, בחינת סיכונים ענפיים וספציפיים, מתן חוות דעת והמלצה.• העלאתן של בקשות האשראי לדיונים והצגתן מול פורומים שונים.• ביצוע מעקב אחר לווים קיימים תוך הפקת דוחות בקרה תקופתיים.• הרחבת הפעילות והעמקת הקשר מול הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים.• התנהלות מול ממשקים רבים בארגון.

מחסנאי/ת גם ללא ניסיון – תנאים מעולים! עסק חיוני!!

לחברה פרטית מובילה ומתפתחת בתחום הפרזול באזור המרכז.דרוש/ה מחסנאי/ת, בעל/ת מוטיבציה גבוה, אחריות ויכולות ניהול וארגון.המשרה כוללת הכנת הזמנות, סידור מחסן בדיקת הזמנות ניהול מלאי וכלל עבודות מחסן. העבודה בסביבה משפחתית צעירה ונעימה.תנאים מעולים למתאימים/ות ואפשרויות קידום.שעות המשרה בימים א׳ ה׳ בין השעות 08:00-17:00 ללא ימי שישי. ניתנת גמישות בשעות העבודה. עסק חיוני שעובד גם … Read more

מנהל.ת תיקי לקוחות לתחום הליסינג

• גיוס ואיתור לקוחות חדשים- אחריות על ניהול תהליך המכירה משלב יצירת הפגישה, משא ומתן וחתימה על ההסכם. • ניהול ההסכמים הקיימים תוך בניית קשר ארוך טווח עם הלקוחות • עבודה על פי יעדים כמותיים ואיכותיים בהתאם לצורכי הארגון• ממשקי עבודה עם מחלקות בתוך היחידה ומחוצה לה : אספקה ורכש, מחלקת החיתום, מחלקה משפטית, מוקד … Read more

נציג/ת מכירות טלפוני

• יצירת קשר יזום עם לקוחות החברה לצורך שימור הזכויות הפנסיוניות• יצירת קשר יזום עם לקוחות החברה לצורך צירוף המעסיק החדש לקרן הפנסיה/השתלמות• יצירת קשר יזום עם לקוחות החברה לצורך שיוך הכספים לקרן הפנסיה / גמל / השתלמותמשרה טלפונית במטה החברה ברמת גןשכר בסיס + עמלות-המשרה ממוקמת בבורסה רמת גן, קו רכבת-המשרה פונה לגברים ונשים … Read more

עובד/ת תפעול כללי – 50 ש"ח לשעה!

עובד/ת תפעול כללישכר : 50 ₪ לשעה שעות עבודה : ימים א – ה , 9 שעות ביום + שעות נוספות ע"פ צורך – ימי שישי לסירוגין אחריות על מחסני החומרים ברחבי כל הארץ כולל עדכון מלאיםביצוע שליחויות של החברה משימות שטח שונות

נציג/ת שירות לקוחות ובק אופיס

דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות טלפוני + בק אופיס ( לא מכירות )עבודה בחולון – ימים א-ה 08:00-17:00 יום ו' אחת לחודש 08:00:13:00 אין גמישות בשעות מתאים גם לפנסיונרים

שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.