גבייה שוטפת אל מול לקוחות החברה.טיפול בלקוחות משלב קבלת האשראי, הספקת המוצרים ללקוח ועד ביצוע תשלום.מתן שירות וניהול ממשקים שונים.ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף.הפקת דוחות בקרה, הצלבת נתונים ומעקב
לפריים ליס חברת הליסינג מקבוצת לובינסקי דרושים מנהלי תיקי לקוחות לליסינג הפרטי . מהות התפקיד:גיוס לקוחות פרטיים למסלולי הליסינג הפרטי, מתן מענה ללידים ואיתור לידים חדשים.ניהול תהליך מכירה מקצה לקצה, משלב ניהול מו"מ, תמחור עסקאות ושליחת הצעות מחיר. תנאים מצויינים למתאימים!
אתה/את מחפש/ת את ההזדמנות הבאה שלך בקריירה? אם יש לך ניסיון קודם במכירות, אנו רוצים אותך בצוות שלנו! ?? מה אנחנו מציעים? משרה בוקר בלבד!שכר בסיס של מעל 8,000 ש"ח + בונוסים: פוטנציאל הכנסה גבוהסביבת עבודה דינמית ונעימהתוכנית הכשרה והדרכה מקצועית?? תחומי אחריות: ביצוע שיחות טלפוניות ללקוחות לידים חמים בלבדמכירת מוצרים ושירותים, וזיהוי הזדמנויות מכירהיצירת … Read more
אנשי מכירות למוקד הטלפוני של אמישראגז- משכורת מפנקת + בונוסים שווים. לידים חמים ושיחות נכנסות! צוות של אנשים מדהימים שיהפכו את העבודה לחגיגה. הזדמנויות לצמיחה והתפתחות מקצועית במסלולי קידום כי אנחנו אוהבים לראות אותך ממריא/ה! תנאים סוציאלים מפנקים ביותר!!טיפול בשיחות נכנסות ויוצאות , טיפול ותפעול לקוחות החברה . ימים א-ה שעות 08-:00- 17:00
• הכנת בקשות אשראי, ניתוח דוחות כספיים וניירות עבודה רלוונטיים, בחינת סיכונים ענפיים וספציפיים, מתן חוות דעת והמלצה.• העלאתן של בקשות האשראי לדיונים והצגתן מול פורומים שונים.• ביצוע מעקב אחר לווים קיימים תוך הפקת דוחות בקרה תקופתיים.• הרחבת הפעילות והעמקת הקשר מול הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים.• התנהלות מול ממשקים רבים בארגון.
לקבוצת שלמה, זכיינית המותג SIXT, דרוש/ה נציג/ה למוקד קטן (באווירה משפחתית) השכרות רכבים SIXT בארץ ובחו"ל.התפקיד כולל מענה טלפוני לסוכני נסיעות וללקוחות פרטיים, קבלת פרטי הזמנה, כרטוס וחיוב הלקוחות. ליווי וטיפול בלקוחות עד למימוש ההזמנה.משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00/18:00, יום ו’ 8:00-12:00 לסירוגין, שכר בסיס 7500 +שעות נוספות +נסיעות+ בונוסים***אפשרות למשרות גמישות:משרת אם 8:00-15:00/16:00משרה חלקית- מינימום … Read more
• יצירת קשר עם תורמים פוטנציאלים שתרמו בעבר לארגון לצורך גיוס תרומות..• תיעוד השיחות במערכת • נדרשת יכולת עמידה ביעדים.
לחברת דור אלון בפארק עסקים יקום דרושה- פקיד/ת אגף מכירות.תיאור התפקיד:• ניהול יומן מנהל אגף מכירות ,תיאום פגישות,הזמנת ציוד משרדי.• קבלה וטיפול בהזמנות דלקים מלקוחות ומנהלי מכירות.• הזמנת ציוד ללקוחות (מכלים, משאבות).• הזנת נתונים כרטיסי אשראי לחיוב ותיווך מול מחלקת כספים.• הפקת דוחות למנהלי מכירות ולמנהל האגף.
לחברה מובילה בתחום התעשייה דרוש/ה רכז/ת גביהניהול תהליך הגביה מול לקוחות אחריות על תהליך רישום הגביהעמידה ביעדי גביהטיפול בנושאים נוספים ע"פ צרכי המחלקהמשרה מלאה א-ה 8:00-16:30
• הכנת בקשות אשראי, ניתוח דוחות כספיים וניירות עבודה רלוונטיים, בחינת סיכונים ענפיים וספציפיים, מתן חוות דעת והמלצה.• העלאתן של בקשות האשראי לדיונים והצגתן מול פורומים שונים.• ביצוע מעקב אחר לווים קיימים תוך הפקת דוחות בקרה תקופתיים.• הרחבת הפעילות והעמקת הקשר מול הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים.• התנהלות מול ממשקים רבים בארגון.