דרוש/ה מנהל/ת אזור ניהול מנהלי מתחמים ליווי עסקי של זכייני הרשתניהול המכירות והובלת האזור לעמידה ביעדים עסקייםניהול חווית לקוח ושירות במתחמים תפעול וניהול תהליכי עבודהגיוס וליווי זכיינים חדשים ניהול משא ומתן והחתמת חוזיםעבודה מול ממשקים פנימיים וחיצונים מרובים (סחר, שיווק, תפעול, נדל"ן, משפטי, איכות הסביבה, ביטחון, בטיחות ועוד) דרישות: ניסיון כשנתיים לפחות בתפקיד ניהולי בתחומי … Read more
דרוש/ה נציג/ת קשרי לקוחות מתן מענה טלפונית ובכתב למנהלי התחנות וטיפול בקריאות שוטפות ליווי והדרכה בתחנות חדשות במידת הצורךתהליכי בקרה ותפעול מול תחנות והרשתות בנושא ניהול מלאי מתן מענה למנהלי האזורים בשטחמתן מענה לממשקים פנימיים בחברה דרישות: ניסיון בעולמות השירות חובהניסיון בעולמות של ניהול מלאי יתרוןניסיון בניהול תיקי לקוח יתרוןכושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פיוזמה ואחריות … Read more
ייעוץ משפטי שוטף בכל תחומי הפעילות של החברה כגון: תקשורת, צרכנות, הגנת הפרטיות.ליווי משפטי לפעילות השיווק, המכר והשירות.ליווי פרויקטים מורכבים בתחומי הפעילות של החברה.מתן חוות דעת, הכנת הסכמים ומסמכים משפטיים מגוונים. דרישות: ניסיון של לפחות 3 שנים כעו"ד – חובהיועץ משפטי בחברה/משרד מוביל יתרוןהכרות עם ענף התקשורת, דיני צרכנותיתרון.ניסיון בדיני הגנת הפרטיות ואבטחת מידע יתרון.עבודה … Read more
לחנות נעליים סניף ראשונים דרושים/ות עובדים/ות!משרה חלקית במשמרות.לפרטים שלחו הודעה. דרישות: ניסיון במכירות חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
לחברת שירותים ושיווק מובילה בתחום ה-iGaming, דרוש/ה עוזר/ת חרוצ/ה, מדויק/ת ובעל/ת תשומת לב לפרטים, לתפקיד אדמיניסטרטיבי במחלקת הכספים.משרה מלאה – מהמשרדים בהרצליה.מה תעשה/י: תפעול תהליכים אדמיניסטרטיביים שוטפים הקשורים למחלקת הכספים. תיוק נתונים ומסמכים פיננסיים בצורה מדויקת ומסודרת. טיפול בחשבוניות, מעקב אחר תשלומים והתנהלות מול לקוחות וגורמים נוספים במחלקת הכספים. עבודה מול גורמים בכירים בתוך החברה.משרה … Read more
הזדמנות להצטרף למשפחהלסוכנות פיננסים וביטוח מובילה ומשפחתית, בעזריאלי חולון דרוש/ה נציג/ת מכירות למשרה מלאה.תפקיד:מכירות ביטוחים ופיננסיםבונוסים + תנאים סוציאליים גבוהיםשכר ממוצע בסוכנות 20 אלף תחילת עבודה באופן מיידי. דרישות: ניסיון בעולם הביטוח חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרוש/ה פקיד/ה טלמרקטינג , לתאום פגישות . עבודה בסביבה ממוחשבת , קשר טלפוני עם לקוחות . משרה חלקית משעה 9:00 – 15:00 דרישות: רצוי ניסיון בשירות לקוחות , בעל/ת יכולת מכירתית, יחסי אנוש טובים , שליטה טובה בתוכנות אופיס, משרה חלקית מ9:00 עד 15:00 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרושה נציגת שירות לקוחות בגבעת שאול. משרה מלאה.למכללה משפחתית וצעירה דרושה נציגת שירות לקוחות למשרה מגוונת שכוללת מתן שירות לסטודנטים, שימור לקוחות ומכירות. בונוסים על מכירות!העבודה בגבעת שאול, ירושלים.קו"ח ניתן לשלוח למייל. דרישות: ניסיון קודם בשירות ושימור לקוחות חובה. כישורי תקשורת ושכנוע ברמה גבוהה. אהבה לאנשים ולמתן שירות. זמינות למשרה מלאה בשעות 09:30-18:00. המשרה מיועדת … Read more
למשרדנו דרוש/ה מתמחה ו/או מסלק/ת תביעות להשתלבות בצוות מקצועי ומוביל בתחום סילוק תביעות ונזקי ביטוח.המשרה מיועדת לבעלי מוטיבציה גבוהה, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, ויחסי אנוש מעולים. שעות העבודה והשכר ייקבעו במעמד הראיון שבוע הבא יתקיים יום ראיונות מרוכזקורות חיים ניתן לשלוח למייל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
את/ה נהנה/נהנית ממענק בסך 10,000 ש"ח ב2 פעימות: 5,000 לאחר חצי שנה ו 5,000 לאחר שנה.התפקיד כולל ניהול תיקי לקוחות (טלפוני) קיימים בעולמות התקשורת הקווית, הנייד והנייח (אבטחת מידע ותקשורת נתונים).עמידה ביעדים החודשיים.השבחה של התיק – ביצוע מכר של נייד/נייח/ אינטרנט /תקשורת קווית.מניעת נטישה.שמירה על רמת שביעות רצון גבוהה לכל אורך הדרך.עבודה בימים א-ה 8:00-17:00קליטה … Read more