דוברי שפות
פורסם לפני חודש 1
פורסמה ברשת
מי אנחנו
עמותה פועלת לקידום זכויותיהן, רווחתן ואיכות חייהן של המשפחות עם ילדים ובוגרים עם מוגבלויות, מתוך אמונה שהורים ומשפחות מועצמות ומעורבות הם מקור הכוח והתקווה עבור ילדיהן. “קשר” נותנת מענה למשפחות לילדים ובוגרים עם כל סוגי המוגבלויות, מכל קבוצות האוכלוסייה: יהודים, ערבים, דתיים, חרדים וחילוניים באמצעות מגוון תוכניות סיוע ושירותים ייעודיים, המותאמים לצרכים הייחודיים של בני המשפחה המטפלים בילדים ובוגרים עם מוגבלות.

משימות מרכזיות
ניהול משרדי העמותה על כלל ההיבטים האדמיניסטרטיביים של פעילותה.
מענה טלפוני ראשוני וקליטת פניות ממשפחות המעוניינות בסיוע מטעם העמותה.
ריכוז העבודה מול ספקים ונותני שירותים. מעקב תשלומים, הפקה וריכוז מסמכי הנהלת חשבונות.
הכנת מסמכים ודוחות לגורמים ציבוריים (בהדרכה ובליווי מנכ”ל העמותה).

דרישות:
השכלה אקדמית או הכשרה רלוונטית. שליטה ביישומי Office חובה: Word, Excel ו- Outlook.
היכרות עם תוכנות הפקה של קבלות ומסמכים חשבונאיים יתרון משמעותי.
ניסיון מקצועי בתפקידי ניהול משרדי, אדמיניסטרציה, הנהלת חשבונות או גביה ממוסדות וארגונים.
עברית ברמה גבוהה בכתב ובעל פה. אנגלית ברמה טובה – חובה. ערבית ו/או שפות נוספות יתרון.
יכולות בינאישיות גבוהות ותודעת שירות מפותחת. אוריינטציה ביצועית.
עצמאות, גמישות, יצירתיות ויכולת ביצוע משימות מרובות בתנאי לחץ וכחלק מצוות.
היכרות אישית/מקצועית עם עולמם של אנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם יתרון משמעותי!

אנחנו מציעים
משרה זמנית בהיקף של 70%-100% משרה 6 עד 8.5 שעות ביום (לתיאום עם המועמד/ת), בימים א’ עד ה’ במרכז “קשר” בירושלים. אפשרות למודל היברידי (עבודה מרחוק עד יומיים בשבוע, לאחר תקופת הסתגלות וניסיון).

מתנצלים מראש – רק הפניות המתאימות ביותר תיענינה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
הוד השרון
פורסם לפני חודש 1
לחברת הפצה בתחום המחשוב ברמת החייל דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה במסגרת התפקיד אחריות על עבודת בק אופיס ותמיכה באנשי המכירות בשטח ...
דוברי שפות
פתח תקווה
פורסם לפני חודש 1
לחברה טכנולוגית בפ”ת, לעבודת צוות, מנהח”ש סוג 3 ומעלה, לתפקיד אחראי הכולל ניהול ספרי הנהח”ש עד למאזן, קליטת והתאמת חשבוניות ...
דוברי שפות
פורסם לפני 2 חודשים
בעל/ת ניסיון אדמיניסטרטיבי קצר מהצבא או מהאזרחות?רוצה להשתלב בסביבת עבודה יוקרתית ומהנה?התפקיד הבא בול בשבילך! משרה מלאה- שעת התחלה גמישה- ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
קבלת קהל, מענה טלפוני, סדר וארגון המשרד, טיפול שוטף ביומן מנהלי מכירות, טיפול בלידים, ניהול מלאי שיווקי. ניהול מלא של ...
באר יעקביבנהפתח תקווהראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה מובילה בתחום הרכב דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש להשתלבות בחברה יציבה וצומחת.-המשרה 5 ימים בשבוע בין השעות: 08:00-17:00 (שעות מעט ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
קבוצת יעל מגייסת מנהל /ת חשבונות ראשי/ת לחטיבת הכספים!מיקום: כפר סבא תיאור התפקיד:– ניהול ספרי החשבונות פיקוח על רישום, עדכון ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת ביטוח דרוש /ה רפרנט /ית אוכלוסיות מיוחדות.התפקיד כולל: התנהלות שוטפת מול חברות הביטוח ומתקנים רפואיים (מרפאות, בתי חולים ומנהלות ...
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה לניהול נדל״ן דרושה מנהלת משרד. משרה מלאה בשעות גמישות. נדרשת עבודה בשעות הערב (עד שבע וחצי שמונה) לפחות פעמיים ...
פתרונות גיוס מתקדמים
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרה
פורסם לפני יותר מחודש
רוצים תפקיד שמשלב גם שירות וגם תפקיד משרדי?אנחנו פותחים לכם הזדמנות מעולה להיות חלק מאיתנו כנציג שירות ובק אופיס במחלקה ...
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מנהל /ת חשבונות למשרד רואי חשבון בוטיק עם וותק של 40 שנים ובצמיחה הממוקם בקרית מוצקין. העבודה כוללת עבודה ...
יבנה
פורסם לפני יותר מחודש
משרה מלאה 9:00 -18:00, א’-ה’, במשרדי החברה הגדולה ביותר להחזרי מס בישראל! תפקדי המשרה:התנהלות מול ספקי החברה, עבודה מול מערכות ...
פורסם לפני יותר מחודש
אנו מחפשים/ות מנהלת משרד נמרצת/ית ובעלת מוטיבציה גבוהה שתצטרף לצוות שלנו.תיאור התפקיד: תיאום פגישות וניהול יומנים עבור צוות ההנהלה. מתן ...
הצגת משרות נוספות