אנחנו פלטפורמה שמשפיעה על מיליוני משתמשים ומציעה פתרונות מתקדמים לאתרי איקומרס בניהול מועדוני לקוחות, ניוזלטרים, SMS, פופאפים, המלצות מוצרים מבוסס AI ועוד.
מה התפקיד כולל?
מתן תמיכה טכנית מרחוק ללקוחות (B2B) באמצעות מענה לכרטיסי תמיכה (Zendesk) ופגישות שיתוף מסך.
* מאיפה עובדים?
100% מרחוק.
משרה מלאה, ימים א’-ה’, 9:00-18:00.
דרישות:
דרישות עיקריות:
* עד 3 שנות ניסיון בתפקידי תמיכה טכנית / שירות לקוחות בחברות SaaS – חובה.
* ניסיון במתן תמיכה בכתב, פגישות וידאו עם שיתוף מסך ובטלפון.
* היכרות עם פלטפורמות איקומרס / מערכות דיוור / מערכות אוטומציה – יתרון גדול.
דרישות עיקריות:
* עד 3 שנות ניסיון בתפקידי תמיכה טכנית / שירות לקוחות בחברות SaaS – חובה.
* ניסיון במתן תמיכה בכתב, פגישות וידאו עם שיתוף מסך ובטלפון.
* היכרות עם פלטפורמות איקומרס / מערכות דיוור / מערכות אוטומציה – יתרון גדול.
** יש לציין ציפיות שכר לתפקיד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.