דרוש/ה איש תמיכה טכנית Help desk בתל-אביב.
החברה הינה חברה מובילה בישראל בפיתוח פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) ומציעה פתרון מקיף לניהול ההון האנושי בארגון.
התפקיד כולל מענה טכני טלפוני מול לקוחות עיסקיים ועובדי החברה.
התפקיד מאפשר חשיפה ולימוד בתחום הטכנולוגי ותקשורת מחשבים.
הכשרה מקיפה ומקצועית למתאימים.
משרה מלאה בתל אביב (ללא לילות וסופ”ש), משלבים עבודה היברידית לאחר הכשרה.
משרה בארגון גדול ומוביל!
החברה הינה חברה מובילה בישראל בפיתוח פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) ומציעה פתרון מקיף לניהול ההון האנושי בארגון.
התפקיד כולל מענה טכני טלפוני מול לקוחות עיסקיים ועובדי החברה.
התפקיד מאפשר חשיפה ולימוד בתחום הטכנולוגי ותקשורת מחשבים.
הכשרה מקיפה ומקצועית למתאימים.
משרה מלאה בתל אביב (ללא לילות וסופ”ש), משלבים עבודה היברידית לאחר הכשרה.
משרה בארגון גדול ומוביל!
דרישות:
ניסיון כמנהלי רשת / IT / Help desk / מפעילי מחשב – יתרון משמעותי.
יכולת מתן שירות ברמה גבוהה.
יכולת הובלת שיחה וסגירת מעגל טיפול.
יכולת עבודה בצוות.
אוריינטציה טכנית.
יכולת עבודה תחת לחץ.
עברית רהוטה.
* בשליחת קו”ח יש לציין מספר משרה 1212 בכותרת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון כמנהלי רשת / IT / Help desk / מפעילי מחשב – יתרון משמעותי.
יכולת מתן שירות ברמה גבוהה.
יכולת הובלת שיחה וסגירת מעגל טיפול.
יכולת עבודה בצוות.
אוריינטציה טכנית.
יכולת עבודה תחת לחץ.
עברית רהוטה.
* בשליחת קו”ח יש לציין מספר משרה 1212 בכותרת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.