תיאור התפקיד:
הכנת תשלומי שכר, ניהול תיקי עובדים, ביצוע בדיקה והתאמה בין תלושי השכר לדיווח, הוצאת טפסי 106,161,101,בקרה ומעקב על הפרשות סוציאליות, הכנת דוחות ניהוליים,קבלת קהל ומתן מענה טלפוני/בכתב,קליטת עובדים חדשים במערכת השכר.
הכנת תשלומי שכר, ניהול תיקי עובדים, ביצוע בדיקה והתאמה בין תלושי השכר לדיווח, הוצאת טפסי 106,161,101,בקרה ומעקב על הפרשות סוציאליות, הכנת דוחות ניהוליים,קבלת קהל ומתן מענה טלפוני/בכתב,קליטת עובדים חדשים במערכת השכר.
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר בכיר/ה מלשכת רו”ח.
ידע ועבודה שוטפת בתכנת אקסל בפרט ובתוכנות OFFICE בכלל.
רישיון נהיגה- יתרון
תעודת חשב/ת שכר בכיר/ה מלשכת רו”ח.
ידע ועבודה שוטפת בתכנת אקסל בפרט ובתוכנות OFFICE בכלל.
רישיון נהיגה- יתרון
– יתרון לבעלי ניסיון קודם בהכנת שכר לסקטור הציבורי
– יתרון לבעלי היכרות עם תוכנת השכר “אוטומציה” / מערכת מל”ם המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.