דוברי שפות
פורסם לפני 2 חודשים
פורסמה ברשת
We are hiring and looking for an Office Admin & Employee Experience.
We are looking for someone carrying, with the best vibes and a contagious smile, that will motivate and drive our employees.
A full-time position from the company’s offices in the Bursa area in Ramat Gan.
What you’ll be doing
Responsibilities:
Full office responsibility handle day-to-day issues for all office and employees needs, including office maintenance and appearance
Interact with service providers and vendors Responsible for ordering equipment, food, and other supplies
Handle administrative activities cleaning, mailing, deliveries, parking, etc.
Initiate proactive processes to improve the employee experience including Plan the company events, Happy Hours, fun days, and local activities, and personal care.
Assist with back office bookkeeping and personal IT equipment.
Support onboarding/off-boarding process.
Manage and coordinate daily schedules.

Requirements:
Previous relevant experience in administrative & welfare roles – A Must!
Good verbal and written communication skills in Hebrew & English
Proficient with MS Office applications, in particular Excel
Team player with strong interpersonal skills
Strong organizational and prioritization skills
Meticulous attention to details.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
משמרות
אזורחיפה
פורסם לפני 2 שבועות
למוקד שירות ותפעול של חברה בתחום הביטוח הממוקם בצ’ק פוסט חיפה, דרושים/ות נציגים/ות לעבודה מיידית ולטווח ארוךהתפקיד כולל מתן מענה ...
פורסם לפני 2 שבועות
החברה למתנ”סים תפעיל בשנת תשפ”ה מסגרות לפעילות חינוכית המשכית לילדים על הרצף האוטיסטי, כזרוע ביצוע של משרד החינוך, ותייצר פעילות בגנים/כיתות ...
נתניה
פורסם לפני 2 שבועות
We are looking for an excellent Complaints Analyst to join our team. If you have highly writing abilities in English ...
דוברי שפות
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 3 שבועות
דרוש.ה נציג.ת שירות לקוחות.– מענה לפניות לקוחות ופתרון בעיות באמצעות מיילים, צ’אטים ושיחות טלפון. – תיאום טכנאים לזימון תורים ובקשות ...
דוברי שפות
פורסם לפני חודש 1
ליוניט פור, חברה צעירה ודינמית ברמת גן, מחפשים מנהל /ת משרד אחראית ויסודית לניהול הפעילות השוטפת של המשרד.התפקיד כולל ניהול ...
דוברי שפות
רעננה
פורסם לפני 2 חודשים
A cutting-edge User Experience agency, based in Ra’anana, is seeking a talented and dedicated Marketing Personal Assistant to support our ...
דוברי שפות
פורסם לפני 2 חודשים
דורש/ה עובד/ת אדמיניסטרטיבית אחריות על הקשר השוטף מול ספקים חיצוניים ומול סניפי הרשת.ביצוע דו”חות אקסל ויכולת ניתוח נתונים והסקת מסקנות.טיפול ...
Mobileye
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 2 חודשים
The positionMobileye, a global high-tech company listed on NASDAQ in the automotive sector, is seeking a proactive and experienced Chief ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
מחלקת דרכונים זרים במשרד כייפי ומשפחתי מחפשת רפרנטים (עוזרים משפטיים) עם כישורי ארגון מצוינים, יכולת התבטאות מצוינת בעל פה ובכתב ותודעת ...
דוברי שפות
אשקלוןנתיבותשדרות
פורסם לפני יותר מחודש
תיאום פעילות יעיל ויצירת אינטגרציה בין מחלקות שונות הקשורות לתהליך המכירה (צוות המכירות, שירות הלקוחות, ניהול מוצר, רכש, תפ”י, לוגיסטיקה ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
Software Company with office in Har Hotzvim is looking for an Office Manager with HR experience for its growing team. ...
דוברי שפות
אפרת
פורסם לפני יותר מחודש
אנחנו מחפשים את מזכירה האדמנסרטיבית דינמית שתצטרף לצוות המתרחב שלנו.עמדה זו אידיאלית עבור אנשים המשגשגים בסביבה מהירה. את את/ה מאורגן, ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
we are hiring and looking for an Office Admin & Employee Experience. We are looking for someone carrying, with the best ...
דוברי שפות
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה ותיקה בתחום המדידות דרוש/ה מזכיר/ת שירות, לעבודה מיידית!התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי ועבודות משרד, תיאום פגישות, מענה טלפוני, טלמרקטינג.משרה מלאה ...
הצגת משרות נוספות