smarTrike, הינו מותג מוביל בעולם בתחום צעצועי ילדים, אנו מעצבים, מתכננים ומייצרים מוצרים מודולריים הגדלים עם הילד, מטפחים אהבה למשחק בחוץ מגיל קטן ומעודדים זמן איכות לכל המשפחה.
המוצרים שלנו נמצאים ביותר מ-20,000,000 בתים מאושרים ברחבי העולם. כלל מוצרי החברה תוכננו לספק שנים של הנאה וזיכרונות שמחים הן על ידי הפעלת הילדים בגיל צעיר והתפתחות וגדילה במקביל למשפחה.
תחומי אחריות עיקריים:
מכירות ושיווק – בקרה על פעילות השיווק של הלקוחות בשווקים השונים תוך דגש על הגדלת מכירות וצמיחה.
עיבוד הזמנות לקוחות: קבלת הזמנות בדוא”ל, רישום הזמנות במערכת, ניהול מעקב אחר הזמנות, הנפקת חשבוניות וטיפול בתשלומים.
? ניהול קשרי לקוחות: מתן מענה לפניות לקוחות באמצעות דוא”ל, טיפול בתלונות ובהחזרות, מתן תגובות מקצועיות וסבלניות לכל הפניות באנגלית.
?הכנת דוחות ופרזנטציות: איסוף נתונים, ניתוח נתונים והכנת דוחות ופרזנטציות עבור הנהלת החברה.
?ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות נוספות: ארגון מסמכים, ניהול לוחות זמנים, תיאום פגישות ועוד.
דרישות התפקיד:
?ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית מול לקוחות בינלאומיים – יתרון משמעותי.
כישורים בינאישיים מעולים ויכולת לעבוד בצוות.
?יכולת לעבוד באופן עצמאי ויוזם.
?בעל/ת אורינטציה לפרטים עם רמת דיוק גבוהה.
?שליטה חזקה בתוכנות אופיס.
?אנגלית ברמה גבוהה – קריאה, כתיבה ודיבור. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.