אופק הנדסה ויזמות היא חברה יזמית וקבלנית המובילה בבניה ושיווק בתים פרטיים ודירות בשומרון, עם דגש על סטנדרט יוקרתי ואיכות חיים. אנו פועלים ביישובים כמו קדומים, אבני חפץ, צופים, אלפי מנשה, לשם ועוד. החברה משלבת חזון וערכים עם מקצועיות בלתי מתפשרת, תוך מתן שירות יוצא דופן ללקוחותינו.
מהות התפקיד:
אחריות לניהול השוטף של המשרד ותפעול כלל המשימות האדמיניסטרטיביות, תוך
דגש על שירותיות כלפי לקוחות, שותפים עסקיים וספקים. התפקיד כולל:
* קבלת קהל ולקוחות בצורה מקצועית ומסבירת פנים.
* תיאום פגישות עבור ההנהלה והצוותים.
* ניהול רכש ציוד משרדי ושירותים שונים.
* טיפול בביטוחים לרכב, מבנים, ועוד.
* ארגון אירועי חברה ותמיכה בפרויקטים פנימיים.
* עבודה שוטפת מול רשויות ותפעול ניהול צי הרכב של החברה (כולל טיפולים, טסטים וכו).
* טיפול במשימות משרדיות שוטפות נוספות בהתאם לצורכי החברה.
* משרה מלאה בימים א’-ה’ שעות 8:00-16:00.
* מיקום המשרה: היישוב צופים.
* תנאים טובים למתאימים/ות.
* הצטרפו אלינו ותהיו חלק מחברת נדל”ן דינמית ומובילה, עם הזדמנויות להתפתחות מקצועית ואישית בסביבה תומכת וחדשנית.
דרישות:
* סדר וארגון, דיוק וירידה לפרטים, אמינות מלאה – חובה.
* יחסי אנוש מצוינים – חובה.
* שליטה מלאה בתוכנות אופיס – חובה.
* המלצות ממעסיקים קודמים – חובה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
* סדר וארגון, דיוק וירידה לפרטים, אמינות מלאה – חובה.
* יחסי אנוש מצוינים – חובה.
* שליטה מלאה בתוכנות אופיס – חובה.
* המלצות ממעסיקים קודמים – חובה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.