דרוש/ה מנהל /ת אגף שירותים חברתיים – הארכה.
היקף משרה: 100%.
עיקרי התפקיד:
מנהל.ת אגף השירותים חברתיים, מתכנן.ת ומארגן.ת את העבודה וחלוקתה.
אחראי.ת לעבודה התקינה של האגף על מנת לתת שירותים חברתיים לאוכלוסייה בתחום המועצה.
פועל.ת לקידום רווחת התושבים ושותף.ה לתכנון החברתי ביישוב.
אחראי.ת בפני ראש המועצה לתפקוד תקין של האגף לביצוע תכניות הפעולה של השירותים החברתיים של המועצה, בהתאם לנהלים ולהנחיות של משרד הרווחה והביטחון החברתי והמועצה.
פועל.ת בהתאם למדיניות משרד הרווחה והביטחון החברתי כמפורט בחוקים, תקנות, הוראות תקנון עבודה סוציאלית וחוזרי מנכ”ל ואחראי ליישום מדיניות זו.
אחראי.ת להכנת תכניות עבודה והצעות תקציב שנתי ורב שנתי, המבוססות על איסוף נתונים שיטתי וזיהוי צרכים בקהילה.
אחראי.ת לניהול – גיוס משאבים, להקצאתם, לביצוע תכנית העבודה והתקציב, למעקב ולהערכה אחר ביצועם.
יוזמ.ת, מפתח.ת ומקיימ.ת קשר קבוע עם מוסדות וארגונים לשם תיאום ושילוב פעולות האגף או עם שירותי רווחה אחרים בקהילה ומייצגם בפני גורמי חוץ.
אחראי.ת לביצוע הרישומים, הדיווחים וסדרי העבודה כפי שמתחייב.ת מתפקידי האגף ומן ההוראות שנקבעו על ידי המשרד בנושאים אלה.
אחראי.ת להתפתחותם המקצועית, לקידומם ולרווחתם של העובדים.ות.
אחראי.ת להדרכה, השתלמויות והכשרות בהתאם לעדיפויות וצרכי האוכלוסייה שבטיפול האגף.
אחראי.ת להבטחת מתן השירותים בהתאם לצרכי עבודת האגף ובהתאם לאמות מידה מקצועיות.
פועל.ת לשיתוף האוכלוסייה בתכנון ופיתוח שירותים.
מבצע.ת פעולות בתיאום עם ראש המועצה והמנכ”ל בתחומי הרווחה.
אחריות על מכלול אוכלוסיה בחירום.
ביצוע כל מטלה המנותבת ע”י הממונה הישיר.ה
היקף משרה: 100%.
עיקרי התפקיד:
מנהל.ת אגף השירותים חברתיים, מתכנן.ת ומארגן.ת את העבודה וחלוקתה.
אחראי.ת לעבודה התקינה של האגף על מנת לתת שירותים חברתיים לאוכלוסייה בתחום המועצה.
פועל.ת לקידום רווחת התושבים ושותף.ה לתכנון החברתי ביישוב.
אחראי.ת בפני ראש המועצה לתפקוד תקין של האגף לביצוע תכניות הפעולה של השירותים החברתיים של המועצה, בהתאם לנהלים ולהנחיות של משרד הרווחה והביטחון החברתי והמועצה.
פועל.ת בהתאם למדיניות משרד הרווחה והביטחון החברתי כמפורט בחוקים, תקנות, הוראות תקנון עבודה סוציאלית וחוזרי מנכ”ל ואחראי ליישום מדיניות זו.
אחראי.ת להכנת תכניות עבודה והצעות תקציב שנתי ורב שנתי, המבוססות על איסוף נתונים שיטתי וזיהוי צרכים בקהילה.
אחראי.ת לניהול – גיוס משאבים, להקצאתם, לביצוע תכנית העבודה והתקציב, למעקב ולהערכה אחר ביצועם.
יוזמ.ת, מפתח.ת ומקיימ.ת קשר קבוע עם מוסדות וארגונים לשם תיאום ושילוב פעולות האגף או עם שירותי רווחה אחרים בקהילה ומייצגם בפני גורמי חוץ.
אחראי.ת לביצוע הרישומים, הדיווחים וסדרי העבודה כפי שמתחייב.ת מתפקידי האגף ומן ההוראות שנקבעו על ידי המשרד בנושאים אלה.
אחראי.ת להתפתחותם המקצועית, לקידומם ולרווחתם של העובדים.ות.
אחראי.ת להדרכה, השתלמויות והכשרות בהתאם לעדיפויות וצרכי האוכלוסייה שבטיפול האגף.
אחראי.ת להבטחת מתן השירותים בהתאם לצרכי עבודת האגף ובהתאם לאמות מידה מקצועיות.
פועל.ת לשיתוף האוכלוסייה בתכנון ופיתוח שירותים.
מבצע.ת פעולות בתיאום עם ראש המועצה והמנכ”ל בתחומי הרווחה.
אחריות על מכלול אוכלוסיה בחירום.
ביצוע כל מטלה המנותבת ע”י הממונה הישיר.ה
תאריך הגשת המועמדות: 28/10/2024 עד השעה 00:00.
דרישות:
דרישות התפקיד:
השכלה:
עובד.ת סוציאלי.ת בעל.ת תואר ראשון בעבודה סוציאלית חובה.
יתרון לבעל.ת תואר שני (בנוסף לדרישה לתואר האקדמאי בעבודה סוציאלית) באחד מהמקצועות הבאים: עבודה סוציאלית, לימודי גרנטולוגיה, בריאות הציבור, מדיניות ציבור, מינהל ציבורי, ניהול מלכ”רים, גישור ויישוב סכסוכים, הגירה ושילוב חברתי, ניהול מערכות בריאות, ייעוץ ופיתוח ארגוני, התפתחות הילד, בריאות הנפש, לימודי הגיל הרך.
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים -חובה.
בוגר.ת הכשרה ניהולית או תכנית לניהול בכיר בהיקף של 100 שעות, הניתן על ידי גורם אקדמי מוכר ומוכר על ידי המשרד (מועמד.ת שאינו עונה לדרישה זו יחתום על התחייבות לסיום קורס הכשרה בהצלחה לתפקיד בתוך שנתיים מיום בחירתו לתפקיד, בכפוף למועדי קיום הקורס).
ניסיון מקצועי וניהולי:
5 שנים לפחות בעבודה סוציאלית.
יתרון לעבודה במחלקות לשירותים חברתיים.
הניסיון המקצועי יימנה מיום הרישום בפנקס העובדים הסוציאליים ולא קודם לכן
ניסיון בארגון ובהפעלת צוות עובדים, בארגון מפעלים ופרויקטים בקהילה, במשא ומתן עם מוסדות ויחידים, בניהול משק תקציבי על שלביו.
ניסיון ניהולי של 3 שנים ניהול ישיר של 6 עובדים לפחות בכפיפות ישירה.
בעל.ת יכולת ביטוי בכתב ובעל פה ויצירת קשר עבודה ומערכות יחסי גומלין.
בעל.ת ידע בהפעלה ובהדרכת צוות עובדים.
רצוי היכרות וידע בתחום השלטון המקומי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרישות התפקיד:
השכלה:
עובד.ת סוציאלי.ת בעל.ת תואר ראשון בעבודה סוציאלית חובה.
יתרון לבעל.ת תואר שני (בנוסף לדרישה לתואר האקדמאי בעבודה סוציאלית) באחד מהמקצועות הבאים: עבודה סוציאלית, לימודי גרנטולוגיה, בריאות הציבור, מדיניות ציבור, מינהל ציבורי, ניהול מלכ”רים, גישור ויישוב סכסוכים, הגירה ושילוב חברתי, ניהול מערכות בריאות, ייעוץ ופיתוח ארגוני, התפתחות הילד, בריאות הנפש, לימודי הגיל הרך.
רישום בפנקס העובדים הסוציאליים -חובה.
בוגר.ת הכשרה ניהולית או תכנית לניהול בכיר בהיקף של 100 שעות, הניתן על ידי גורם אקדמי מוכר ומוכר על ידי המשרד (מועמד.ת שאינו עונה לדרישה זו יחתום על התחייבות לסיום קורס הכשרה בהצלחה לתפקיד בתוך שנתיים מיום בחירתו לתפקיד, בכפוף למועדי קיום הקורס).
ניסיון מקצועי וניהולי:
5 שנים לפחות בעבודה סוציאלית.
יתרון לעבודה במחלקות לשירותים חברתיים.
הניסיון המקצועי יימנה מיום הרישום בפנקס העובדים הסוציאליים ולא קודם לכן
ניסיון בארגון ובהפעלת צוות עובדים, בארגון מפעלים ופרויקטים בקהילה, במשא ומתן עם מוסדות ויחידים, בניהול משק תקציבי על שלביו.
ניסיון ניהולי של 3 שנים ניהול ישיר של 6 עובדים לפחות בכפיפות ישירה.
בעל.ת יכולת ביטוי בכתב ובעל פה ויצירת קשר עבודה ומערכות יחסי גומלין.
בעל.ת ידע בהפעלה ובהדרכת צוות עובדים.
רצוי היכרות וידע בתחום השלטון המקומי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.