* מענה לשיחות מלקוחות וקבלת דרישות לרכש חלקי חילוף: הבנת צרכי הלקוח והתאמת הפתרון המתאים.
* עבודה אל מול היצרנים מחו"ל – נדרשת אנגלית ברמה טובה של דיבור, קריאה וכתיבה.
* הכנת הזמנות.
* תיאום מול עמילי מכס: ניהול תהליך היבוא, מעקב אחר משלוחים.
* תיאום איסוף מול הלקוח: תיאום מועדים ולוגיסטיקה מתן שירות אדיב ומקצועי.
* back office אל מול טכנאי השטח.
* אדמיניסטרציה שוטפת של המשרד.
* עבודה אל מול היצרנים מחו"ל – נדרשת אנגלית ברמה טובה של דיבור, קריאה וכתיבה.
* הכנת הזמנות.
* תיאום מול עמילי מכס: ניהול תהליך היבוא, מעקב אחר משלוחים.
* תיאום איסוף מול הלקוח: תיאום מועדים ולוגיסטיקה מתן שירות אדיב ומקצועי.
* back office אל מול טכנאי השטח.
* אדמיניסטרציה שוטפת של המשרד.
שעות העבודה 08:00-17:00
דרישות:
* סדר וארגון: יכולת ניהול זמן יעיל ועבודה בריבוי משימות.
* אנגלית ברמה גבוהה: יכולת לתקשר באופן שוטף עם לקוחות וספקים מחו"ל- חובה.
* ראש גדול: יכולת למידה והסתגלות למצבים חדשים.
חשיבה יצירתית ופיתוח פתרונות יצירתיים.
* יכולת לניהול זמן בריבוי משימות: יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
* ירידה לפרטים / דייקנות: הקפדה על ביצוע עבודה מדויקת.
* ידע/ ניסיון ברכש בארץ או בחו"ל (יתרון): היכרות עם תהליכי רכש וניהול ספקים.
* היכרות עם תהליך היבוא ועבודה מול עמילי מכס (יתרון) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
* סדר וארגון: יכולת ניהול זמן יעיל ועבודה בריבוי משימות.
* אנגלית ברמה גבוהה: יכולת לתקשר באופן שוטף עם לקוחות וספקים מחו"ל- חובה.
* ראש גדול: יכולת למידה והסתגלות למצבים חדשים.
חשיבה יצירתית ופיתוח פתרונות יצירתיים.
* יכולת לניהול זמן בריבוי משימות: יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
* ירידה לפרטים / דייקנות: הקפדה על ביצוע עבודה מדויקת.
* ידע/ ניסיון ברכש בארץ או בחו"ל (יתרון): היכרות עם תהליכי רכש וניהול ספקים.
* היכרות עם תהליך היבוא ועבודה מול עמילי מכס (יתרון) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.