דרוש/ה רכז/ת השמה, שיבוץ ורישום צרכים מיוחדים.
תיאור התפקיד:
– מתן מענה לפניות תושבים לקראת ועדות זכאות ושיבוץ.
– טיפול בבקשות שיבוצי חוץ מרשויות אחרות לגני חינוך מיוחד בעיר.
– טיפול בבקשות ילדי העיר לשיבוצי חוץ.
– טיפול בפתיחת מסגרות – תקני גני ילדים מול משרד החינוך ופיקוח על פורטל עירוני.
– טיפול בתוכנת משבצת מול משרד החינוך.
– טיפול וקשר ישיר מול הסעות חינוך מיוחד.
– מתן תשובות שיבוץ לרשויות ולמסגרות עבור תלמידי חוץ ותלמידי העיר ששובצו מחוץ לעיר.
– קשר שוטף והדוק עם מרכז הרישום (לעדכון מצבת תלמידים).
– טיפול בועדות ערר ובוועדות חריגות.
– ריכוז ועדות זכאות ואפיון של ילדי גנים והתפתחות הילד וילדי העיר שלומדים מחוץ לעיר (טיפול בתיקים, קביעת לו”ז לוועדות בתיאום הפיקוח והשפ”ח).
– ניהול ותכנון מערך שיבוץ סייעות בקייטנות.
– מענה טלפוני וקבלת קהל בזמנים שיקבעו מראש.
– כל מטלה נוספת שתוטל על ידי הממונה.
תאריך הגשת המועמדות: 24.09.2024 12:00.
תיאור התפקיד:
– מתן מענה לפניות תושבים לקראת ועדות זכאות ושיבוץ.
– טיפול בבקשות שיבוצי חוץ מרשויות אחרות לגני חינוך מיוחד בעיר.
– טיפול בבקשות ילדי העיר לשיבוצי חוץ.
– טיפול בפתיחת מסגרות – תקני גני ילדים מול משרד החינוך ופיקוח על פורטל עירוני.
– טיפול בתוכנת משבצת מול משרד החינוך.
– טיפול וקשר ישיר מול הסעות חינוך מיוחד.
– מתן תשובות שיבוץ לרשויות ולמסגרות עבור תלמידי חוץ ותלמידי העיר ששובצו מחוץ לעיר.
– קשר שוטף והדוק עם מרכז הרישום (לעדכון מצבת תלמידים).
– טיפול בועדות ערר ובוועדות חריגות.
– ריכוז ועדות זכאות ואפיון של ילדי גנים והתפתחות הילד וילדי העיר שלומדים מחוץ לעיר (טיפול בתיקים, קביעת לו”ז לוועדות בתיאום הפיקוח והשפ”ח).
– ניהול ותכנון מערך שיבוץ סייעות בקייטנות.
– מענה טלפוני וקבלת קהל בזמנים שיקבעו מראש.
– כל מטלה נוספת שתוטל על ידי הממונה.
תאריך הגשת המועמדות: 24.09.2024 12:00.
דרישות:
השכלה:
– 12 שנות לימוד ותעודת בגרות
– בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ- יתרון.
ניסיון מקצועי:
– ניסיון בעבודה עם ציבור ומתן שירות, ארגון וניהול משימות במשך 2 שנים לפחות.
– מיומנות עבודה במחשב חובה שליטה מלאה בתוכנות OFFICE.
כישורים אישיים:
תכונות אישיות: אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה, כושר למידה, סדר וניקיון, מרץ ופעלתנות, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע”פ, תקשורת בינאישית מעולה, סובלנות, יכולת לעבוד בתנאי לחץ, גמישות מחשבתית בפתרון בעיות.
תכונות ניהול וארגון: יכולת קבלת החלטות, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, פיקוח ובקרה, סמכותיות, נשיאה באחריות, קיום וטיפוח יחסים בינאישיים, יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים.
מצב תפקיד: התמודדות עם לחץ ושחיקה, טיפול בו זמנית במספר נושאים, התמדה, יכולת פתרון בעיות, עבודה בשעות לא שגרתיות.
היקף משרה: 100%. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
השכלה:
– 12 שנות לימוד ותעודת בגרות
– בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ- יתרון.
ניסיון מקצועי:
– ניסיון בעבודה עם ציבור ומתן שירות, ארגון וניהול משימות במשך 2 שנים לפחות.
– מיומנות עבודה במחשב חובה שליטה מלאה בתוכנות OFFICE.
כישורים אישיים:
תכונות אישיות: אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה, כושר למידה, סדר וניקיון, מרץ ופעלתנות, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע”פ, תקשורת בינאישית מעולה, סובלנות, יכולת לעבוד בתנאי לחץ, גמישות מחשבתית בפתרון בעיות.
תכונות ניהול וארגון: יכולת קבלת החלטות, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, פיקוח ובקרה, סמכותיות, נשיאה באחריות, קיום וטיפוח יחסים בינאישיים, יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים.
מצב תפקיד: התמודדות עם לחץ ושחיקה, טיפול בו זמנית במספר נושאים, התמדה, יכולת פתרון בעיות, עבודה בשעות לא שגרתיות.
היקף משרה: 100%. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.