התפקיד כולל תקשורת ישירה עם מחלקת המכירות בחברה בנוגע להערכת עלויות לשירותים שונים, מענה למרכזים שוטפים, בנייה ותחזוק קובץ תמחורים. אחריות מלאה על הסכמי השירות מול החברה ומתן מענה/עזרה ללקוחות, ריכוז תחום השיווק במחלקה הכוללת פגישות שוטפות עם קהילת המרקטינג הגלובלית, הצגה והטמעת פיצ’רים חדשים ללקוחות, ניהול פרויקטים משתנים. בנוסף, ריכוז כל הדרישות החדשות מהיצרן, תיאומים מול לקוחות, תיאום הדרכות למהנדסי השירות, ניטור, בקרה ודיווח על עמידה ביעדי שירות הלקוחות. משרה מלאה א’ עד ה’ 8-17 ממשרדי החברה בראש העין, כולל יום עבודה היברידי בשבוע.
תנאים מעולים: סיבוס, בונוס שנתי, ק”ה מהיום הראשון, מחלה מהיום הראשון ועוד!
תנאים מעולים: סיבוס, בונוס שנתי, ק”ה מהיום הראשון, מחלה מהיום הראשון ועוד!
דרישות:
בוגר/ת תואר ראשון רלוונטי – חובה
ניסיון של לפחות 2 שנים בתפקיד דומה/אדמין/שירות לקוחות/בק אופיס – חובה
ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות/ספקים מחו”ל – חובה!
אנגלית ברמה גבוהה כולל שיח – חובה!
תודעת שירות גבוהה מאוד עם פן מכירתי חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
בוגר/ת תואר ראשון רלוונטי – חובה
ניסיון של לפחות 2 שנים בתפקיד דומה/אדמין/שירות לקוחות/בק אופיס – חובה
ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות/ספקים מחו”ל – חובה!
אנגלית ברמה גבוהה כולל שיח – חובה!
תודעת שירות גבוהה מאוד עם פן מכירתי חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.