מהות התפקיד –
אחריות 360 על כל הפעילות התקשורתית של המותג עליו הוא אחראי ויצירת אחידות במסרים בATL + רצפת המכירה
פרסום, כתיבת בריפים, העלאת קמפיינים, אחראית על כלל התקציב, אירועים, סושיאל מדיה, אתר האינטרנט וכלל התקשורים ללקוח בהקשר למותג
תקציב הפרסום תכנון וניהול תקציב בהתאם ליעדי המכירות ויעד עלות הרכשת לקוח
חיזוק מעמד המותג
הפעלה מטריציונית ואחראיות מקצה לקצה על תוצרי המותג, כולל הפעלת כל הגורמים: משרד הפרסום, יח”צ, מנהל חווית לקוח דיגיטלית, מנהל חווית לקוח פיזית, מנהלת תקשורת עם הלקוח, מנהל הדיגיטל והחדשנות. כולל הגדרת התוצרים, הובלת תהליך התכנון, ניהול צמוד, בקרה ואישור תוצרים
עבודה מול היצרן לטובת אישור חומרי פרסום
עבודה עצמאית מול ממשקים : מנכ”ל לטובת אישורים (במידת הצורך), מנהלי מכירות, מנהלי מוקד, כלל צוות השיווק וכלל הספקים החיצוניים
אנגלית ברמה גבוהה בכתב ובע”פ,
ניסיון כתקציבאי/ת במשרד פרסום.
ניסיון בפרסום בצד לקוח (תפקיד ראשוני), הבנה בדיגיטל
נכונות לשעות עבודה ארוכות
ראש גדול, בעל/ת יוזמה, אנליטי/ת המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.