דרוש/ה קצין/ת ביקור סדיר (קב”ס) ברשות המקומית.
היקף משרה: 100%-50%.
תאריך הגשת המועמדות: עד 21.08.24, 12:00:00.
תיאור התפקיד: עובד/ת רשות מקומית ששר החינוך הסמיכו לעניין זה, שתפקידו/ ה הבטחת החלת חוק לימוד חובה והתמדת התלמידים במוסדות חינוך במשך 15 שנות לימוד.
עיקרי התפקיד:
בקרה על תלמידים במסגרת חוק לימוד חובה.
איתור תלמידים בסכנת נשירה וטיפול בהם בתיאום עם גורמים מקצועיים בתוך בית הספר ומחוצה לו.
ביצוע פעולות למניעת נשירה של תלמידים ובכלל זה גיבוש תוכניות פרטניות ומערכתיות לסיוע לימודי לתלמידים שבסכנת נשירה.
טיפול ומעקב אחר היעדרות של תלמידים.
ליווי תהליך מעבר תלמידים ממסגרת חינוכית אחת לאחרת.
פעולות הקב”ס בשעת חירום.
יעוץ והנגשת מידע הקשורים לתחום עיסוקו/ה.
ביצוע כל מטלה המנותבת לו/ה ע”י המנהל מעבר למטלות השוטפות, בהתאם לצרכים המשתנים של אגף החינוך ולהנחיות משרד החינוך.
היקף משרה: 100%-50%.
תאריך הגשת המועמדות: עד 21.08.24, 12:00:00.
תיאור התפקיד: עובד/ת רשות מקומית ששר החינוך הסמיכו לעניין זה, שתפקידו/ ה הבטחת החלת חוק לימוד חובה והתמדת התלמידים במוסדות חינוך במשך 15 שנות לימוד.
עיקרי התפקיד:
בקרה על תלמידים במסגרת חוק לימוד חובה.
איתור תלמידים בסכנת נשירה וטיפול בהם בתיאום עם גורמים מקצועיים בתוך בית הספר ומחוצה לו.
ביצוע פעולות למניעת נשירה של תלמידים ובכלל זה גיבוש תוכניות פרטניות ומערכתיות לסיוע לימודי לתלמידים שבסכנת נשירה.
טיפול ומעקב אחר היעדרות של תלמידים.
ליווי תהליך מעבר תלמידים ממסגרת חינוכית אחת לאחרת.
פעולות הקב”ס בשעת חירום.
יעוץ והנגשת מידע הקשורים לתחום עיסוקו/ה.
ביצוע כל מטלה המנותבת לו/ה ע”י המנהל מעבר למטלות השוטפות, בהתאם לצרכים המשתנים של אגף החינוך ולהנחיות משרד החינוך.
דרישות:
תנאי סף:
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד מוכר ע”י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים במשרד החינוך. יתרון לבעלי תואר אקדמי בחינוך, יעוץ או חינוך מיוחד.
או הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום/ה, בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים
המוסמכים, התשע”ג, 2012.
בעל תעודת הוראה – חובה.
קורסים והכשרות מקצועיות: יתרון להכשרות בתחום חינוך ילדים ונוער בסיכון.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל/ת תואר אקדמי – הוראה בבית ספר במשך 3 שנים לפחות או הוראה כגננת (מגילאי חוק לימוד חובה) במשך 3 שנים לפחות, או ניסיון בחינוך הבלתי פורמלי במשך 5 שנים לפחות. עדיפות לעבודה עם בני נוער בסיכון.
עבור הנדסאי/ת רשום/ה – הוראה בבית ספר במשך 4 שנים לפחות או הוראה כגננת (מגילאי חוק לימוד חובה) במשך 4 שנים לפחות, או ניסיון בחינוך הבלתי פורמלי במשך 6 שנים לפחות. עדיפות לעבודה עם בני נוער בסיכון.
עבור טכנאי/ת רשום/ה – הוראה בבית ספר במשך 5 שנים לפחות או הוראה כגננת (מגילאי חוק לימוד חובה) במשך 5 שנים לפחות, או ניסיון בחינוך הבלתי פורמלי במשך 7 שנים לפחות. עדיפות לעבודה עם בני נוער בסיכון.
רישום פלילי: היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עבריני מין
במוסדות מסוימים, תשס”א, 2001.
הגבלת כשירות:
עובד/ת חינוך מחויב/ת באישור העסקתו/ה כעובד/ת חינוך בכתב מהמנהל הכללי.
העובד/ת אינו יכול/ה לעסוק בחינוך אם נתקיים אחד מאלה:
הורשע/ה בעבירה שיש בה כדי לפגוע בביטחון המדינה.
הורשע/ה בעבירה אחרת שיש עמה קלון והמנהל הכללי סבור כי לאור הרשעה זו אין העובד/ת ראוי/ה לשמש עובד/ת חינוך.
הוכח למנהל הכללי שיש בהתנהגותו/ה של העובד/ת משום השפעה מזיקה על תלמידים.
כשירות מקצועית: רכב ורישיון נהיגה בתוקף.
דרישות נוספות:
שפות: עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב: יכולת עבודה בסביבה עתירת טכנולוגיה, הפעלת מחשב ושליטה טובה ביישומי OFFICE.
ייתכנו דרישות נוספות עפ”י החלטת הממונה.
כישורים אישיים:
שירותיות בעבודה מול קהל ועם ילדים בפרט.
כושר עבודה בצוות.
יכולת התבטאות בכתב ובע”פ.
התמדה ויכולת פתרון בעיות.
התמודדות עם לחץ ושחיקה.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
עבודה עם ילדים ונערים (גילאי 3-18, חינוך מיוחד עד גיל 21).
כוננויות ועבודה בשעות לא שגרתיות.
גמישות בשעות העבודה.
נסיעות מרובות במסגרת התפקיד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תנאי סף:
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד מוכר ע”י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים במשרד החינוך. יתרון לבעלי תואר אקדמי בחינוך, יעוץ או חינוך מיוחד.
או הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום/ה, בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים
המוסמכים, התשע”ג, 2012.
בעל תעודת הוראה – חובה.
קורסים והכשרות מקצועיות: יתרון להכשרות בתחום חינוך ילדים ונוער בסיכון.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל/ת תואר אקדמי – הוראה בבית ספר במשך 3 שנים לפחות או הוראה כגננת (מגילאי חוק לימוד חובה) במשך 3 שנים לפחות, או ניסיון בחינוך הבלתי פורמלי במשך 5 שנים לפחות. עדיפות לעבודה עם בני נוער בסיכון.
עבור הנדסאי/ת רשום/ה – הוראה בבית ספר במשך 4 שנים לפחות או הוראה כגננת (מגילאי חוק לימוד חובה) במשך 4 שנים לפחות, או ניסיון בחינוך הבלתי פורמלי במשך 6 שנים לפחות. עדיפות לעבודה עם בני נוער בסיכון.
עבור טכנאי/ת רשום/ה – הוראה בבית ספר במשך 5 שנים לפחות או הוראה כגננת (מגילאי חוק לימוד חובה) במשך 5 שנים לפחות, או ניסיון בחינוך הבלתי פורמלי במשך 7 שנים לפחות. עדיפות לעבודה עם בני נוער בסיכון.
רישום פלילי: היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עבריני מין
במוסדות מסוימים, תשס”א, 2001.
הגבלת כשירות:
עובד/ת חינוך מחויב/ת באישור העסקתו/ה כעובד/ת חינוך בכתב מהמנהל הכללי.
העובד/ת אינו יכול/ה לעסוק בחינוך אם נתקיים אחד מאלה:
הורשע/ה בעבירה שיש בה כדי לפגוע בביטחון המדינה.
הורשע/ה בעבירה אחרת שיש עמה קלון והמנהל הכללי סבור כי לאור הרשעה זו אין העובד/ת ראוי/ה לשמש עובד/ת חינוך.
הוכח למנהל הכללי שיש בהתנהגותו/ה של העובד/ת משום השפעה מזיקה על תלמידים.
כשירות מקצועית: רכב ורישיון נהיגה בתוקף.
דרישות נוספות:
שפות: עברית ברמה גבוהה.
יישומי מחשב: יכולת עבודה בסביבה עתירת טכנולוגיה, הפעלת מחשב ושליטה טובה ביישומי OFFICE.
ייתכנו דרישות נוספות עפ”י החלטת הממונה.
כישורים אישיים:
שירותיות בעבודה מול קהל ועם ילדים בפרט.
כושר עבודה בצוות.
יכולת התבטאות בכתב ובע”פ.
התמדה ויכולת פתרון בעיות.
התמודדות עם לחץ ושחיקה.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
עבודה עם ילדים ונערים (גילאי 3-18, חינוך מיוחד עד גיל 21).
כוננויות ועבודה בשעות לא שגרתיות.
גמישות בשעות העבודה.
נסיעות מרובות במסגרת התפקיד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.